Ga naar inhoud

ongewenste foutmelding in Explorer 6


Aanbevolen berichten

Ik heb net Explorer 6 geïnstalleerd. Als ik een pagina snel afsluit, omdat het laden bijv. te lang duurt, krijg ik een Microsoft foutmelding-schermpje waarin Microsoft haar verontschuldigingen aanbiedt dat er een fout opgetrden is en of ik de fout wil doorzenden aan Microsoft zodat zij in toekomstige IExplorer-versies de fout kunnen verhelpen. Klinkt allemaal heel klantvriendelijk, maar dat ding popt up op bij elk scherm dat je afsluit. Hoe kom ik van dit scherm af?
Link naar reactie
Je kunt Error Reporting wel uitschakelen, maar daarmee los je de fout zelf niet op.

Klik op 'Click here for details' ofzo in je error, en vertel ons wat er staat.

We hebben alleen de eerste paar regels nodig, Dus zoiets als App Iexplore - Module Unknown of zoiets.

Het kan aan van alles liggen: een virus, spyware, etcetera.

En die opmerking over Opera, mwah, beetje lame, dacht ik...

Grtz. Ton

Link naar reactie
Hallo Ik heb hetzelfde probleem met IE 5.5, daarna heb ik geupload naar IE 6.0 maar de fouten blijven hetzelfde. U kunt eens beide forums bekijken. http://forum.pcproblemen.net

ga daar naar windows (index/windows), klik erop, ga dan naar "fouten op internet", nog een andere, neem op dezelfde forum, Browsers (index/Browsers) onder "Foutmeldingen IE" Zoals u kunt zien zijn er velen met hetzelfde probleem. [ :smile: :smile:

veel geluk

[This message has been edited by papaya (edited 06-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...