Ga naar inhoud

verbinding telkens verbroken


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij niet activiteit wordt mijn verbinding altijd verbroken. Ook wanneer de schermbeveiliging actief wordt, verbreekt de verbinding. Ik heb nu alle instellingen,(ook energie opties)in XP dusdanig ingesteld dat de verbinding altijd actief moet blijven, maar helaas....., telkens wordt ik eruitgegooid.Ook de screensaver is gedeactiveerd. Ik werk met WinXP,IE 6.0, Mxstream, ethernet ISDN kaart (Realtek), Alcatel Speed Touch modem, Athlon 900,MSI mb, 256 MB enz... Wanneer ik met de computer werk, blijft de verbinding wel actief.

Wie kan mij HELPEN?????????

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Boesje: Bij niet activiteit wordt mijn verbinding altijd verbroken. Ook wanneer de schermbeveiliging actief wordt, verbreekt de verbinding. Ik heb nu alle instellingen,(ook energie opties)in XP dusdanig ingesteld dat de verbinding altijd actief moet blijven, maar helaas....., telkens wordt ik eruitgegooid.Ook de screensaver is gedeactiveerd. Ik werk met WinXP,IE 6.0, Mxstream, ethernet ISDN kaart (Realtek), Alcatel Speed Touch modem, Athlon 900,MSI mb, 256 MB enz... Wanneer ik met de computer werk, blijft de verbinding wel actief.

Wie kan mij HELPEN?????????


Het ziet er naar uit dat hij jouw isdn apparaat uit probeert te zetten, zodra je even niks doet, dit gebeurt doordat er accubesparende dingen aan staat, kun jij opzoeken in de buurt van je schermbeveiliging.

Nieuwste drivers al geprobeert

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Vrieskerel: Het ziet er naar uit dat hij jouw isdn apparaat uit probeert te zetten, zodra je even niks doet, dit gebeurt doordat er accubesparende dingen aan staat, kun jij opzoeken in de buurt van je schermbeveiliging.

Nieuwste drivers al geprobeert


Nieuwste XP drivers voor Mxstream zijn geinstalleerd, in ACPI (Powerinterface voor XP) zijn alle energiebesparende opties gedeactiveerd zodat er niets besparends aan staat Toch wordt de verbinding nog steeds automatisch verbroken

Link naar reactie
  • 2 weken later...
quote:
Originally posted by Boesje: Nieuwste XP drivers voor Mxstream zijn geinstalleerd, in ACPI (Powerinterface voor XP) zijn alle energiebesparende opties gedeactiveerd zodat er niets besparends aan staat Toch wordt de verbinding nog steeds automatisch verbroken

Dan denk ik dat dat ingesteld staat bij je inbelverbinding zelf, zet daar de timeout eens uit. Trouwens, als je je modem tweaked hoef je helemaal nooit meer in te bellen, dan is het plots een router geworden en ben je altijd online als je je pc aanzet.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Rumaro: Tsjezus, moet jij met ADSL steeds inbellen ?.

Nou, dan ben ik toch blij dat ik Chello heb.

ALTIJD online !!!!!.


Zie hierboven, kan met ADSL dus ook prima!! Ik ben blij dat ik geen Chello heb, want de mensen die ik erover hoor klagen steen en been over de snelheid en het feit dat het er regelmatig uit ligt... :grin:

Link naar reactie
Klopt, was gister en eergister ook steeds dat er Chello-folks afgekicked werden.

Ben ik ff blij dat ik MxStream heb.

Voor wat betreft het probleem van Boesje:

Controleer de 'idle time before hangup' settings. Verder heb ik geen idee waarom hij steeds ophangt.

[This message has been edited by dominicbout (edited 09-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...