Ga naar inhoud
  • 0

gmail wachtwoorden beveiligen op tablet ( en comp)


anoniem

Vraag

Ik heb mijn mail( gmail) gesynchroniseerd op mijn tablet met mijn pc. Nu staan mijn wachtwoorden ergens op die tablet opgeslagen. Kun je die beveiligen tegen aanvallen? Ik heb namelijk het gevoel dat via mijn tablet mijn wachtwoord gehackt is. Is er een programma voor android jelly bean op je tablet dat deze bescherming biedt? ( Inmiddels heb ik het wachtwoord gewijzigd en doet de gmail weer correct naar het schijnt. Tijdens het opstellen van een nieuw bericht in deze gmailaccount floepte gmail er steeds uit! Bij mijn andere gmailaacounts niet!) Op mijn computer log ik steeds in op mijn account, dus voer steeds het wachtwoord in. Kan dat op die manier ook gehackt worden? Ik heb een virusscanner, firewall en scan regelmatig nog even via online scanners. Wat kan ik meer doen? Graag jullie reactie.
Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:da9e3535be="Abraham54"]Er zijn te betalen en gratis antivirusprogramma's voor Android. Testoverzicht: http://www.av-test.org/tests/mobilgeraete/android/maer-2013/ Net als voor Windows geldt ook hier: gebruik maar één antivirusprogramma. TrustGo Mobile Security is mogelijk een heel goede gratis kandidaat.[/quote:da9e3535be] Wilde die downloaden maar is niet geschikt voor mijn samsung galaxy note 10.1. Android 4.1.2, model nr: gt-n8010
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...