Een kennis van mij kan plotseling geen mail meer ontvangen. Zij krijg de volgende melding Your server has unexpectedly terminated the connection.
Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: 'pop.telfort.nl', Server: 'pop3.telfort.nl', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F
Verzenden gaat wel. Ik heb het bij mij thuis met kpn ook geprobeerd, maar ook daar kan ik niet ontvangen, wel verzenden. Webmail lukt wel. Inkomende mail: pop3.telfort.nl. Zij zit zelf bij Ziggo en wil overstappen naar KPN en het lijkt erop dat Ziggo nu al alles afgesloten heeft, maar bij mij thuis bij kpn lukt het ontvangen ook niet. Ik heb ook al wat met de firewall geknoeid, maar ook dat hielp niet. Weet iemand hier iets op? Ik kan wel bij de webmail. Dat gaat goed. Gerda
Vraag
anoniem
Link naar reactie
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen