Ga naar inhoud
  • 0

aanbieding Computer Totaal


anoniem

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik heb G Data geïnstalleerd; ik kan echter nergens vinden waar ik de code, die ik van Computer Totaal heb gekregen moet invullen. Een beetje vreemd!!!! Ik heb geprobeerd om de aanbiedingsmail te beantwoorden maar deze kon niet worden verzonden met GMail. Weet iemand een e-mailadres van Computer Totaal zodat ik het daar kan vragen?
Link naar reactie
  • 0
Beste Jos, De unieke code van CT had u alleen nodig om toegang te krijgen tot het downloadscherm. Als u daar eenmaal terecht bent gekomen, kunt u het programma direct downloaden en heeft u geen codes o.i.d. meer nodig. Ik kreeg nog de volgende tip: Om G Data InternetSecurity tijdens de installatie te activeren, krijgt u een keuzemenu te zien. Daarin kiest u voor “Testversie”, niet “Registratienummer invoeren”. Op die manier krijgt u automatisch toegang tot het laden van virusdefinities gedurende 90 dagen. Na afloop van deze periode kan die 3 maal gratis verlengd worden. De klantenservice van Computer!Totaal helpt u uiteraard graag. Voor praktische en technische vragen omtrent download en installatie staat ook de G Data Support helpdesk klaar: http://www.gdata.nl/support.html Hartelijke groeten, Marianne Kellner (Brandmanager Computer!Totaal)
Link naar reactie
  • 0
Ik had in combinatie met AVG Antivirus Free ook Online Armor geïnstalleerd. Nu is G Data geinstalleerd en Online Armor. Het onderhoudscentrum geeft het volgende aan: Netwerkfirewall:meerdere firewalls zijn ingeschakeld (is volgens mij niet goed). Beveiliging tegen spyware en ongewenste software: WinDefender en G Data rapporteren dat beide zijn ingeschakeld. Kan ik nu het beste Online Armor deinstalleren? Moet ik buiten G Data nog iets anders installeren?
Link naar reactie
  • 0
@Jos H, @Marianne 718, Ik heb ook de verkeerde versie gedownload. Met de unieke kode kun je niet nogmaals downloaden. Hoe heb jij dit opgelost @Jos H? [quote:105fe4557d="marianne718"]Beste Jos, De unieke code van CT had u alleen nodig om toegang te krijgen tot het downloadscherm. Als u daar eenmaal terecht bent gekomen, kunt u het programma direct downloaden en heeft u geen codes o.i.d. meer nodig. Ik kreeg nog de volgende tip: Om G Data InternetSecurity tijdens de installatie te activeren, krijgt u een keuzemenu te zien. Daarin kiest u voor “Testversie”, niet “Registratienummer invoeren”. Op die manier krijgt u automatisch toegang tot het laden van virusdefinities gedurende 90 dagen. Na afloop van deze periode kan die 3 maal gratis verlengd worden. De klantenservice van Computer!Totaal helpt u uiteraard graag. Voor praktische en technische vragen omtrent download en installatie staat ook de G Data Support helpdesk klaar: http://www.gdata.nl/support.html Hartelijke groeten, Marianne Kellner (Brandmanager Computer!Totaal)[/quote:105fe4557d]
Link naar reactie
  • 0
Ik heb hetzelfde gehad en als volgt opgelost: Stuur een e-mail met daarin het probleem aan support@gdata.be Vermeld je Gebruikersnaam --> is te vinden bij: Instellingen -->Antivirus-->Updates. Zij hebben het probleem bij mij opgelost en ik heb nu een licentie tot 5-12-2013. Dus geen tussentijdse updates meer nodig!!!!!! Suc6.
Link naar reactie
  • 0
[quote:9243605146="Jos H"]Ik heb hetzelfde gehad en als volgt opgelost: Stuur een e-mail met daarin het probleem aan support@gdata.be Vermeld je Gebruikersnaam --> is te vinden bij: Instellingen -->Antivirus-->Updates. Zij hebben het probleem bij mij opgelost en ik heb nu een licentie tot 5-12-2013. Dus geen tussentijdse updates meer nodig!!!!!! Suc6.[/quote:9243605146] dank je voor de tip, kennelijk zit er ergens een bug. zojuist ook gemaild en direkt een mail terug dat het is geregeld. supersnelle service van g-data!
Link naar reactie
  • 0
Ik ondervond problemen met de nieuwste versie van Firefox bij gebruik van G Data InternetSecurity 2013. Er is een nieuwe versie; hieronder de stappen: De versie van 2014 van G Data InternetSecurity is wel compatibel met de laatste update van firefox. U kan de oude software verwijderen via volgende tool (Avcleaner genaamd). http://www.gdata.nl/ondersteuning/downloads/tools.html Deze zorgt ervoor dat u alles verwijderd en dat er geen bestandjes achterblijven staan die de werking kunnen verstoren van de nieuwe versie, maak hiervan gebruik aub. Herstart nadien uw pc ook. Zorg ervoor dat alle bestandjes weg zijn, zo niet herhaal de stap na herstart pc. Nadien kan u de meest recente versie van uw gratis licentie downloaden, opslaan en installeren via volgende link. https://www.gdata.de/rdk/dl-is/ Als je hierna nog problemen ondervind deinstalleer de software dan via AVcleaner en installeer de software nogmaals.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...