Japie_ct Geplaatst: 13 december 2014 Delen Geplaatst: 13 december 2014 Ik gebruik windows 7 - 64bit en IE11 19-12-2014: inmiddels opgelost door een eerder gemaakte back-up van c:\ terug te zetten. Alle andere pogingen hadden geen effect. Microsoft wilde me wel helpen, als ik eerst maar even € 85,- aan Bill's rekening wilde doneren. Niet op ingegaan dus. Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 13 december 2014 Delen Geplaatst: 13 december 2014 Check of je een uitgekomen update hebt gemist. Het missen van uitgekomen windows updates kan ook de oorzaak zijn dat IE niet goed werkt. of Breng internet explorer terug naar de standaard instelling - Open Internet explorer. - Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu. - Ga naar het menu Extra en kies Internetopties. - Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen... - Klik nogmaals op Opnieuw instellen. - Klik op Sluiten en herstart internet explorer Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.