Ga naar inhoud
  • 0

wat nu allemaal nodig voor een echt goede beveiliging?


anoniem

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
computer van het Internet loskoppelen en de floppy-drive en cd-rom eruit halen. :lol: Dit is dus gewoon het probleem... Je beveiliging zal nooit genoeg zijn en er zal altijd wel iets of iemand bezig zijn om de huidige beveiligingen te omzeilen. Het beste is gewoon je gezond verstand te gebruiken en al die beveiligingen regelmatig (gewoon iedere dag) laten checken of er updates zijn. En als je al naar bepaalde sites ga, wees er dan altijd op je hoede. Sites waar je cracks kan vinden, alle (of bijna alle) peer to peer verbindingen en alle sites waar ze wat voor vrouwelijk schoon dan ook aanbieden.
Link naar reactie
  • 0
Sjouken heeft beetje gelijk: 100% beveiligen kan niet. Ik weet niet welke AdAware jij gebruikt, de nieuwe (SE) werkt wat beter. Naast jou programma’s gebruik ik: -Spybot (gratis). Wel de immuniseer functie gebruiken! -SpywareBlaster (gratis) ook regelmatig updaten -SpywareGuard (gratis). Al lang geen nieuwe update maar werkt wel. -Spy Sweeper (niet gratis) een echte topper! -SpyStopper (niet gratis) ook een echte topper. Regelmatig runnen van CWShredder (ook gratis) is ook verstandig. Ik gebruik dus dat Spyware Doctor niet. De rest wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...