Ga naar inhoud
  • 0

probleempje


anoniem

Vraag

Ik heb een cpu van een kennis gekregen en die is goed in de war. Ongevraagd komt er een error melding die zich maar blijft herhalen. De melding is repcale.exe en dat de toepassing niet gevonden kan worden. Norton getracht te installeren echter bepaalde onderdelen worden niet geinstalleerd en zodoende wordt er dus geen goede scan gemaakt. wat is de beste oplossing, want de cpu is hierdoor zo traag als wat, omdat constant die foutmelding wordt geladen. Is een online scan een optie?
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
mogelijk heid 1: de online scanner van pandasoftware.com is een hele goede.. en een hijackthis logje plaatsen.. 1. download deze zip en pak het exe bestand uit in een nieuwe map in mijn documenten [url]http://computercops.biz/downloads-file-328.html[/url] 2. open het exe bestand 3. druk op scan 4. save log 5. de HELE inhoud hier plaatsen.. 8) na dit download spybot & ad-aware en laat die scannen nadat je ze hebt geupdated.. :roll: optie 2: formateren die hap en opnieuw een schone lij beginnen.. 8)
Link naar reactie
  • 0
Online scan lukt niet vanwege die foutmeldingen en eveneens iets intypen is een drama dus ik denk dat ik maar overga op het formateren van de c schijf :) Echter dat heb ik met windows XP home edi. nog niet bij de hand gehad. Hoe gaat dat in zijn werk of is er ergens iets van terug te vinden. Is het die goede oude format C: of werkt die niet hiermee
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...