Ga naar inhoud
  • 0

Firefox


anoniem

Vraag

Hai hai, Naar aanleiding van een Tros Radar uitzending over spyware heb ik besloten firefox te gaan draaien in plaats van de internet explorer van microsoft. Mijn probleem is dat firefox onder het surfen nogal eens traag wil zijn wat bij die van microsoft niet het geval was. Zijn er leuke plugins die het kunnen versnellen? of moet ik nog instellingen goed zetten? 2de probleem is dat mijn Logitech Desktop MX (muis toetsenbord combinatie) niet meer alle acties kan uitvoeren. Bijvoorbeeld als ik met de knop email de website van gmail start, gebeurt dat niet meer door firefox. Is het zo dat de logitech software firefox niet ondersteunt? Als het zo is dat logitech firefox niet ondersteunt / kan ondersteunen is er dan een alternatieve internet explorer? Heeft iemand toevallig het email adres van logitech? Op hun site kan je wel contact opnemen met de webmaster maar daar heb ik niets aan, de klantenservice bestaat uit vragen + antwoorden maar nergens een email adres voor als mijn vraag er niet bij staat. Bedankt, Paul
Link naar reactie

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ok ok bedankt ik zal eens kijken of ik daar aanwijzingen kan vinden. Heeft iemand wel eens van het programma "spywareblaster" gehoord wat je legaal kan downloaden? Er zijn programma's zoals spywarestormer (dacht ik dat die zo heette) die juist spyware op je pc zet ipv eraf te halen. Ik weet niet of diet programma (spywareblaster) te vertrouwen is. Iemand ervaring mee? Groetjes
Link naar reactie
  • 0
[quote:1980eabad3="salsaborenko"]Ok ok bedankt ik zal eens kijken of ik daar aanwijzingen kan vinden. Heeft iemand wel eens van het programma "spywareblaster" gehoord wat je legaal kan downloaden? Er zijn programma's zoals spywarestormer (dacht ik dat die zo heette) die juist spyware op je pc zet ipv eraf te halen. Ik weet niet of diet programma (spywareblaster) te vertrouwen is. Iemand ervaring mee?[/quote:1980eabad3] Geen persoonlijke ervaring mee, maar http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=131369&highlight=spywareblaster
Link naar reactie
  • 0
Firefox is een goede en waardige browser. Ik zelf gebruik wel IE, maar ik weet precies waar ik kan surfen en ik heb zelden tot nooit last van spyware. Ik maak ook actief gebruik van Hijackthis. Ik weet wat er draait en als er iets verdachts bijkomt wordt even de das omgedaan. Dat gaat al tijden goed. Voor een gemiddelde surfer raad ik Firefox zeker aan. Gebruik dan ook even spywareblaster wat ik ook gebruik. Werkt ook voor Firefox alhoewel die functie bijna altijd overbodig is. Gebruik wel de laatste versie van Firefox.
Link naar reactie
  • 0
[quote:6dc57137fc="MKL"]bezoek deze site voor een lijst met valse/goede anti-spyware programma's: http://www.spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm zelf gebruik ik ad-aware en spybot search&destroy beiden gratis te downloaden. ik hoop dat je hier wat aan hebt.[/quote:6dc57137fc] Er wordt nu wel de loftrompet geblazen voor firefox, maar diverse sites zijn nog niet goed te bekijken. Java-script problemen en ook met mediaplayer is het niet alles. Soms zegt ie zelfs dat je niet de laatste versie hebt van Mediaplayer. Dus nog oppassen met die zgn Hightech browsers van de toekomst!!
Link naar reactie
  • 0
Ah kijk zo'n lijst met wel of niet betrouwbare programma's is altijd handig. En dom van mij idd dat ik niet eerst even in het forum had gezocht naar een topic over hetzelfde :) Trouwens MKL ik gebruik ook Spy Sweeper ook gratis te downloaden en werkt goed, na het runnen van ad aware en Spybot vond Spy Sweeper alsnog wat, en ook andersom dus ik gebruik ze in combinatie. Bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...