Ga naar inhoud
  • 0

Spybot S & D


anoniem

Vraag

Als ik met Spybot S & D (versie 1.13) scan krijg ik meestal de melding: Gefeliciteerd, geen Spybots gevonden. Er onder staan dan een aantal zaken ( in het groen) aangegeven die, naar ik mij heb laten vertellen, niet schadelijk zijn, maar door Spybot wel als 'problemen' worden aangemerkt. Mijn vraag is: zijn deze onschuldig, en zo ja, dan hoef ik ze ook niet in beeld. Maar ik kan de instelling waar ik dit mee uit kan schakelen niet vinden. Is er iemand die dit weet?
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Wat voor een items komen tevoorschijn? Kan je er even een screenshot van maken? spybot als actief venster ---> alt + prt scr ---> paint openen en plakken ---> opslaan als jpg ---> uploaden (via www.imageshack.us kan je dat doen als je zelf geen webspace hebt) daarna zie je vanzelf staan hoe je kan linken, maar voor als het niet lukt, zoek dan deze op: [code:1:ca9d49fba7][img]adres[/img][/code:1:ca9d49fba7] en kopieer en plak hem in je volgende post.
Link naar reactie
  • 0
Dagje weggeweest dus een beetje late reactie. Ik zou graag een screendump willen plaatsen pcguy, -een afbeelding zegt vaak meer dan honderd woorden- maar helaas krijg ik dit niet voor elkaar. Een HJackThis log bv gaat prima met knippen en plakken, maar een afbeelding werkt op de een of andere manier niet. Ook niet via bv Paint of Word. Ik werk meestal met SnagIt. Wellicht heb je hier ook een oplossing voor?
Link naar reactie
  • 0
Okay, je hebt gelijk. Start S&D. Kijk onder 'Mode' of je de Default mode of Advanced mode hebt afgevinkt. In dit geval heb je de Advanced mode nodig. Als je die gekozen hebt ga dan naar Settings, Bestandsinstellingen. In het Venster verschijnt een lijst. Alles wat afgevinkt is wordt door S&D tijdens een scan opgespoord. Simpel vinkje weghalen en/of plaatsen. Neem de tijd om eens rustig alle andere opties door te nemen onder Settings.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...