Ga naar inhoud
  • 0

sommige sites onbereikbaar


anoniem

Vraag

Hallo Ik zit achter de computer bij mijn vriendin en dat gaat niet echt zoals het hoort. Ten eerste is soms de verbinding erg traag of worden pagina's maar gedeeltelijk geladen en ten tweede (en dat is een steeds terugkerend probleem) wil de browser (I.E.) niet alle pagina's openen. Bijvoorbeeld google was een probleem totdat ik het numerieke adres invoerde in de adresbalk. Bij yahoo (en dat is erg irritant) kan ik de site bereiken, ik kan inloggen maar naar mijn inbox gaan wil niet lukken. In zonealarm heb ik google en yahoo toegevoegd aan de trusted zone. Deze computer heeft dus zonealarm maar hij staat ook nog achter een router. (niet mijn pakkie an) Overigens kan ik wel naar de mailbox van hotmail. Wie weet waar dit al aan kan liggen? Groetjes Cat
Link naar reactie

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:1e267e2694="zabadak"]Of topic, maar on handtekening: Een dag niet gelachen IS een dag niet geleefd Zabbie[/quote:1e267e2694] huh tja dat is de grap van mijn handtekening..maar ja ik zal wel de enige zijn die dat leuk vind :P :lol: Overigens was het opschonen van de computer niet de oplossing. waarschijnlijk is het toch iets in zone-alarm...:(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...