Ga naar inhoud
  • 0

Antivirus NOD32


anoniem

Vraag

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik wil toch even het volgende melden. Ik reb reeds twee mailtjes gestuurd naar de firma Tree Star om inlichtingen hoe ik een licentie van NOD32 kan verkrijgen, maar tot op heden geen respons. Ik denk dat ik mij er op de op de USA site maar een aanschaf. In een persoonlijk antwoord van Rieske heb ik mij laten vertellen dat dit soepeltjes verloopt. Overigens: creditcard noodzakelijk!
Link naar reactie
  • 0
Een tijdje geleden vroeg iemand anders mij hoe hij zonder creditkaart het best een licentie kon kopen. Op mijn mailtje aan NOD32 [i:c59d44b8a9]in de USA[/i:c59d44b8a9] kreeg ik een paar dagen later dit mailtje van Tree Star terug: [quote:c59d44b8a9]Geachte heer, Indien u ons e-mailadres, naam, adres en woonplaats van de klant doorgeeft ontvangt hij/zij van ons een faktuur. Na ontvangst van de betaling worden de benodigde codes direct per e-mail aan de klant verstuurd. m.vr.gr. Tree Star International B.V. Edwin van Riel.[/quote:c59d44b8a9] Dus als je snel zaken wilt doen met Tree Star mail dan naar Amerika :wink: .
Link naar reactie
  • 0
[quote:b2e9fb29a5="De huismeester"]Kopen via de site in de USA dan heb je een creditcard nodig en die heb ik niet, en ik was niet van plan om die aan te schaffen alleen voor NOD. Ik dacht dat het via de site in de USA iets voordeliger was, maar dat weet ik niet zeker. Heb via Nederland gekocht omdat ik het dan gewoon via de bank kon overmaken.[/quote:b2e9fb29a5]
Link naar reactie
  • 0
[quote:91d35e92d8="=Rieske="]En vervolgens betaal je pegels teveel voor dat prachtscannertje, want BTW en de hele reutemeteut... Met de cc bij de hand ligt binnen 10 minuten je licentie in je mailbox. Vrij van BTW en shipment taxes, dus: een euro of 33.[/quote:91d35e92d8] Ja, okay....mijn iday....maar deze jongen had geen cc en wilde er ook niet een aanschaffen. Kan 'm moeilijk door z'n strot duwen....er zijn ook mensen die nog een inbelmodem hebben, ik ben DonQuichotte niet :wink: .
Link naar reactie
  • 0
Gezien, Dré... maar indien ts over een credit card beschikt. Overigens heb ik de prijs bij TreeStar indertijd al omlaag kunnen brengen via mailverkeer met Eset en TreeStar. Laatstgenoemde flikte 't indertijd een veel te hoge prijs voor Nod te vragen... Kwam er eigenlijk op neer dat per ongeluk de BTW dubbel verdisconteerd was in de prijs.
Link naar reactie
  • 0
Vandaag deze informatie binnen gekregen van Tree Star. Is dus inderdaad behoorlijk wat euri's duurder dan via de USA site. Wij hebben u verzoek om informatie betreffende NOD32 ontvangen. U kunt bij ons terecht voor het bestellen van de licentie, de prijzen zijn: NOD32 voor 1 werkstation: 1 jaar updates EUR 39,00 2 jaar updates EUR 58,50 3 jaar updates EUR 78,00 Prijzen zijn exclusief BTW Levering is op vooruitbetaling Wij hebben uw keuze nodig en uw adresgegevens. U ontvangt per mail een pro forma factuur en als deze is betaald, dan wordt dezelfde dag nog de licentiecode verstuurd. Met vriendelijke groet, Karin Heugens Tree Star International B.V. Postbus 1056 3330 CB Zwijndrecht Tel: 078-6128161 Fax: 078-6196508
Link naar reactie
  • 0
[quote:4eba3efc73="gerardb"]Vandaag deze informatie binnen gekregen van Tree Star. Is dus inderdaad behoorlijk wat euri's duurder dan via de USA site. Wij hebben u verzoek om informatie betreffende NOD32 ontvangen. U kunt bij ons terecht voor het bestellen van de licentie, de prijzen zijn: NOD32 voor 1 werkstation: 1 jaar updates EUR 39,00 2 jaar updates EUR 58,50 3 jaar updates EUR 78,00 Prijzen zijn exclusief BTW Levering is op vooruitbetaling Wij hebben uw keuze nodig en uw adresgegevens. U ontvangt per mail een pro forma factuur en als deze is betaald, dan wordt dezelfde dag nog de licentiecode verstuurd. Met vriendelijke groet, Karin Heugens Tree Star International B.V. Postbus 1056 3330 CB Zwijndrecht Tel: 078-6128161 Fax: 078-6196508[/quote:4eba3efc73] For me the same.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...