Ga naar inhoud

Waarom herkent Canon MP600 het inktpatroon niet meer?


anoniem

Aanbevolen berichten

Al een aantal maanden zit ik te klooien met mijn Canon MP600 alles in 1 printer. Hij herkent plotseling een inktpatroon niet meer. Het is de middelste. Heb geprobeerd om de koppen schoon te maken maar niets heeft tot nu toe geholpen. Ook kan ik hierdoor geen scans meer maken om op de pc te bewaren. Alleen maar ellende dus. Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
Dat komt omdat de driver (firmware) van je printer niet meer zo up-to-date is............??????...de wat???????..............ja!.........lees het zinnetje maar nog effe een paar keer......dat is de mogelijke oorzaak.............en lees dan verder.....firmware wordt ook wel het stuurprogramma genoemd, een stuurprogramma is een stukje software dat de printer aanstuurt,..........wat duidelijker nu?........oké dan.... . Dus ga je nu dat stuurprogramma, dat niet meer zo up-to-date is. updaten, vernieuwen/verversen. Hier heb je de site van de fabrikant van jou printer. http://www.canon.nl/Support/Consumer_Products/products/Fax__Multifunctionals/InkJet/PIXMA_MP_series/PIXMA_MP600.aspx . En van die site kan je het stuurprogramma downloaden, die heeft jou computer nodig om je printer aan te sturen. volg het menu in de site
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...