Ga naar inhoud
  • 0

Virus?


anoniem

Vraag

Ik had een (leuk?)virusje Elk icoon van'mijm desktop liep voor de muisaanwijzer weg en kon dus niet worden geopend. iritant dat wel, maar volgens mij onschadelijk. virus gevonden. In win. dir het bestand Verzeker.exe, uiteraard ook met verwijzigingen in de registery. spul verwijderd en norton antivirus de rest laten doen. Nu heb ik alleen nog dat er in div. dirs vooral in windows veel bestanden, in het bijzonder .prx bestanden, in blauw worden getoond. geen problemen meer maar toch raar. Wat kan dit zijn?
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:1bf5f175f4] Op 08-02-2002 0:45, schreef nicdri: Ik had een (leuk?)virusje Elk icoon van'mijm desktop liep voor de muisaanwijzer weg en kon dus niet worden geopend. iritant dat wel, maar volgens mij onschadelijk. virus gevonden. In win. dir het bestand Verzeker.exe, uiteraard ook met verwijzigingen in de registery. spul verwijderd en norton antivirus de rest laten doen. Nu heb ik alleen nog dat er in div. dirs vooral in windows veel bestanden, in het bijzonder .prx bestanden, in blauw worden getoond. geen problemen meer maar toch raar. Wat kan dit zijn? [/quote:1bf5f175f4] Wat dat is? Ach, gewoon gekloot van een of ander zielig amateurtje die het niet aankan om een fatsoendelijk OS te hacken en daarom maar een zielige poging doet om een minstens even zielig raampje te 'hacken' - beter: door de voordeur naar binnen wandelen. Als je er vanaf wilt: gewoon even gnu/linux of freebsd of openbsd installeren, van alle gezeik af...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...