Ga naar inhoud

Welk email-programma bij Windows 8?


anoniem

Aanbevolen berichten

Welk email-programma kan ik het best gebruiken samen met Windows 8? Ik gebruik nu nog Windows XP met Outlook Express, en ik wil een nieuwe laptop gaan kopen met Windows 8. En ik heb begrepen dat er in Windows 8 geen email-programma zit. Ik vind het prettig, als mijn nieuwe email-programma gebruiksvriendelijk is, ook bij het exporteren en importeren van backups van mijn emails. Want dat vind ik bij Outlook Express lastig. Maar ik wil liefst ook allerlei zaken in mijn email-programma kunnen aanpassen aan mijn persoonlijke wensen. Mijn nieuwe email-programma hoeft niet gratis te zijn, maar dat mag wel natuurlijk.
Link naar reactie
[quote:bd91001166="gerben"]Kijk eens naar thunderbird. Kan alles wat je wil en lijkt ook nog redelijk op outlook express. https://www.mozilla.org/en-US/thunderbird/[/quote:bd91001166] Bedankt Gerben. Ik ga Thunderbird bestuderen. Kan ik Thunderbird ook nu al combineren met Windows XP op mijn oude pc, om alvast uit te proberen? Moet je bij Thunderbird per se Firefox gebruiken? Zijn er nog andere email-programma's die in aanmerking komen voor mijn wensen?
Link naar reactie
thunderbird is goede keuze. en doe het alsvolgt om de overstap zo makkelijk mogelijk te maken. installeer thunderbird op je xp-pc, en zorg dat alles van oe wordt overgenomen. download mozbackup: http://www.mozbackup.nl/ run het en maak een overzetkopie. installeer thunderbird en mozbackup op w8, en zet daar de overzetkopie terug. da's alles: mails adressen accounts!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...