Ga naar inhoud

m.mijnwebsite.nl activeren mbv webreus Plesk


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een mobiele website gemaakt mbv de gratis app mdot op mn iPhone. Eenvoudig, maar prima voor zo'n mobiele website. Heb een tijdelijke naam, namelijk mijnwebsite.mpresence.net. Deze mobiele website kan de gewenste naam m.mijnwebsite.nl krijgen, maar daarvoor moet ik DNS-instellingen aanpassen. Volgens de app gaat dat als volgt: 1. Go to your domain/hosting provider website and log in to their control panel (administration) 2. Open DNS records configuration for your domain name 3. Create a new CNAME record: enter m into the "name" field (usually called "alias"), and hosting.mpresence.net into the destination field (usually called "host" or "target") 4. Go back to the M.dot app and apply the domain configuration on the screen where you obtained these instructions. Ik host bij WEBREUS. Ik heb ingelogd op Plesk, helemaal onderaan naar mn domein mijndomein.nl gegaan. Geklikt op Diensten --> DNS. Daar staat geen mogelijkheid 'n nieuwe DNS te creeren. Of zie ik iets over t hoofd? Dien ik eerst bij Domeinen een subdomein aan te maken? Wie kan me helpen. Dank! Esther.[/b]
Link naar reactie
Heb zelf t antwoord. Misschien handig voor andere Webreus-gebruikers die DNS willen beheren. inloggen op klantdeel van webreus.nl ga naar tabblad DNS beheer kies 'klik hier voor DNS records beheer' scroll naar onder: 'klik hier voor toevoegen nieuw record' vul in: Name: m.mijnwebsite.nl Type: CNAME Content (Data): [url waar web app staat] TimeToLive (TTL): 3600
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...