Ga naar inhoud

persoonlijke mappen


anoniem

Aanbevolen berichten

Vanwege Windows 7 gebruik ik nu Outlook (2003) ipv Outlook Express. Werkt redelijk en begon met een map Persoonlijke Mappen met de diverse submappen. Ik heb nu echter in het venster Alle Email Mappen 3 identieke Persoonlijke Mappen. Als ik in één van de submappen een e-mail wis is die ook in de andere submappen weg en als ik in een Persoonlijke Map een submap wis dan is die submap ook in de ander Persoonlijke Mappen verdwenen. Googlen en hier zoeken heeft nog geen soelaas gebracht. Weet iemand hoe ik duplicate Persoonlijke Mappen kan verwijderen? Sparks
Link naar reactie
Kijk eens in de configuratie van de gegevensbestanden of hier niet drie keer naar dezelfde persoonlijke map wordt verwezen. Je kunt hier komen via het item Post (kan ook zijn dat het Email heet) in het Configuratiescherm en dan kiezen voor Gegevensbestanden. Je kunt hier geloof ik ook komen via Outlook in menu Extra - Accountinstellingen. Eventueel kun je ook je Outlook profiel opnieuw aanmaken. Dit moet in ieder geval vanuit het Configuratiescherm.
Link naar reactie
Ik herinnerde mij ineens dat ik dit in het verleden ook wel eens heb gehad. Uiteindelijk heb ik dit opgelost door een paar waarden uit het register te verwijderen. Mijn emailmappen werden hier ook meerdere malen weergegeven. Ik weet niet meer precies waar het stond in het register en wat voor waarde het precies betrof maar je zou het volgende kunnen proberen: Start - Uitvoeren (of zoekbalk) en dan [i:edc2135d0a]regedit[/i:edc2135d0a] invoeren en openen. Ik ga er vanuit dat het ergens onder HKEY_CURRENT_USER moet staan. Rechtsklik hierop en kies voor zoeken. Nu voer je de exacte naam van de emailmap in en laat voor de zekerheid alledrie de vinkjes maar aan staan. Kijk of er idd sleutels of waarden worden gevonden met de naam van de emailmap. Je zou ze dan moeten verwijderen en er één moeten laten staan. Ik weet niet zeker of dit lukt maar in een grijs verleden heb ik het zelf wel eens op deze manier gedaan.
Link naar reactie
Overzetten naar een andere zelfgemaakte map heeft tot gevolg dat ik bij het wissen van een submap ook die map in die zelfgemaakte map wis. Het vreemde is dat ik bij het gebruiken van de outlook.pst map van W7 in Outlook op mijn XP computer geen extra Persoonlijke Mappen heb. Verder ter informatie ik heb 3 accounts en als ik ga Verzenden/Ontvangen dan wordt aangegeven dat er 12 taken zijn uitgevoerd. Aangezien ik 4 persoonlijke mappen heb en 3 accounts denk ik dat voor elke persoonlijke map naar e-mail wordt gezocht. Toch maar overstappen op Thunderbird?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...