Ga naar inhoud

Serverfout 552


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij het verzenden van email via Windows Live (in Vista) krijg ik telkens deze foutmelding, en wordt de mail niet verzonden: Kan het bericht niet verzenden, omdat de grootte de grens van de server overschrijdt. Met de optie in Extra | Accounts | Eigenschappen | Geavanceerd kun je berichten in kleinere delen opsplitsen. Onderwerp 'collega voor jou?' Serverfout: 552 Reactie van server: 552 5.2.0 1oJD1d06u1mXmS601oJE3z automated process detected unsolicited content Server: 'mail.chello.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC6D Protocol: SMTP Poort: 25 Beveiligd(SSL): Nee Ik heb ook testbestandjes van 2kB geprobeerd te versturen - lukt niet; soms wel, dan weer een halve dag niet. Probleem ligt niet bij UPC. Internet gaat wel, en webmail dus ook, en dit ook, zoals blijkt. Wie kent dit probleem en weet een oplossing?
Link naar reactie
Probleem doet zich opnieuw voor, zowel met een eenvoudig tekstberichtje via reply, als met een nieuw berichtje. Daarna nieuwe update van Spamfighter geinstalleerd - alles blijft zo, dus ik kan niks versturen. Als iets als spam gezien wordt, hoe kan ik dat voorkomen of oplossen? Ik heb ook Spywareblaster er altijd opstaan, steeds up-to-date. Of staat de firewall te strak afgesteld? Maar eerder ging het goed....
Link naar reactie
Misschien opgelost. Ik zag op internet een discussie waaruit als meest waarschijnlijke probleem naar voren kwam: de automatische handtekening onderaan m'n email, waarin ook een link naar m'n weblog staat. Die links (url's) worden kennelijk als spam aangemerkt. Eerder niet; nu wel... Na verwijdering/aanpassing werkt het weer...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...