Ga naar inhoud

Alice en eigen modem gebruik?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik zit te kijken naar een nieuwe internet provider en Alice is er 1 welke mij wel aanspreekt. Het enige wat ik mij alleen zit af te vragen is of het bij Alice ook mogelijk is om je eigen modem in te zetten? Het gaat hier alleen om een ADSL verbinding dus geen telefonie erbij (het Easy abbonement dus). Ik heb op diverse sites wat tegenstrijdige berichten hierover gelezen, op de ene site staat dat je niet een eigen modem kan gebruiken en op de ander vind ik bijvoorbeeld de modem instellingen voor het gebruik van een eigen modem... Iemand met een Alice Easy (of ander abbonement) hier welke een eigen modem gebruikt?
Link naar reactie
hier ooit over gebeld, Het is toegestaan om je eigen modem/router te gebruiken maar daar leveren ze dan geen support op. Als voor Alice topic's natuurlijk alleen klagers posten mensen die geen problemen niet. Ik heb geen Alice of ervaringen mee maar elk provider topic staat vol met klachten. Zo ken ik ook een XS4All topic ter wel het de beste provider van NL is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...