Ga naar inhoud

outlook express is weg


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds ik IE8 via update heb geinstalleerd kan ik met fotogallerie niet meerdere foto's via email verzenden. De foto's gaan via outlook 2003 maar volgens een scherm zijn er geen profielen gemaakt. In het verleden ging dat met outlook express perfect maar nu kan ik outlook express ook niet meer op mijn computer terugvinden. Wat kan ik doen om het weer normaal te krijgen. Ik heb Windows Vista.
Link naar reactie
Welk programma gebruik je voor je E-mail? De informatie is wat verwarrend: je hebt windows Vista. Dan heb je normaal gesproken geen Outlook Express, maar Windows Mail. "In het verleden" is dus kennelijk onder windows XP, maar daarin was er nog geen sprake van Windows Fotogalerie. Kennelijk is Outlook 2003 nu ingesteld als je standaard E-mailcliënt, maar heb je het nog nooit gebruikt. Als je het de eerste keer opstart wordt er namelijk een profiel aangemaakt. Ik zou dus zeggen: start outlook 2003 op, geef de gegevens van je E-mail op en probeer het nog eens. Als alternatief kun je natuurlijk ook Windows Mail gebruiken en dat als standaard E-mailprogramma instellen. Dat zou ook moeten werken. Als je alleen webmail gebruikt zul je een verwijzing voor de standaard "mailto:" naar die webmail moeten maken. Hoe dat moet hangt af van de webmail die je gebruikt.
Link naar reactie
Jan Bakker, sorry voor de onduidelijkheid. Ik heb windows vista en gebruik windows mail. Als ik een PDF bijlage krijg kon ik die in het verleden openen en lezen, geen problemen. Nu kan ik die niet meer openen, krijg de mededeling "kan de opdracht niet uitvoeren", maar als ik die kopieer en plak in word dan is alles OK. Ik heb windows mail als standaard ingesteld. Dit probleem doet zich voor na installatie IE8.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...