Ga naar inhoud

Gmail en contactpersonen


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb sinds vandaag een Gmail account en moet zeggen, ziet er goed uit. Ik loop alleen tegen een probleempje. Indien je een mailtje aan het maken bent en je wilt kontaktpersonen toevoegen die het mailtje moeten ontvangen of je wilt personen CC'en of BCC'en, dan krijg ik het niet voor elkaar om mijn lijst met kontaktpersonen op te roepen om die dan toe te voegen. Mis ik iets of is dit een "gebrekje"
Link naar reactie
Klik op "Contactpersonen" in de linkerkolom van het hoofdscherm. Daar dien je eerst contactpersonen in te voeren. [zie edit] Als de gewenste persoon er al staat selecteer je die, en klik op "Opstellen". Er wordt dan automatisch een nieuw bericht geopend, met die persoon/personen in het Aan-veld. Alleen voor het CC- en BCC-veld zie ik alleen maar de handmatige manier met knippen vanuit het Aan-veld en plakken in CC of BCC. edit: Wellicht heb je al gemerkt dat contactpersonen ook automatisch in de lijst verschijnen bij verzenden en ontvangen van berichten. Daar hoef je niets voor te doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...