Ga naar inhoud

Meerdere mail adressen in outlook 2003


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik wil in mijn outlook 2003 meerdere mail adressen instellen. Dat lukt natuurlijk bij emailaccounts, helaas ontvang ik alleen de emails van mijn hetnet account. Dus heb ik nog een .pst map aangemaakt voor mijn andere email (gmail.). Helaas kan ik nergens instellen dat ze alletwee in hun eigen postvak in komen. Ze komen nu alletwee in mijn Postvak In van hetnet. Ik heb hier ondertussen gezocht naar dezelfde kwesties, en wat gevonden; maar die antwoorden luidden als volgt: Extra->Berichtregels->Email Kijk, dan heb ik natuurlijk wel Extra in mijn menu zitten, alleen staat er nergens Berichtregels bij mij!!?? Wie helpt mij?? :oops:
Link naar reactie
je hebt outlook 2003 zeg je, dan moet er echt iets van berichtregels staan. Ik heb een engelse office en daar is het Tools>Rules and Alerts. Misschien dat het dus iets anders heet als berichtregels (dat is namelijk bij outlook express). Als je eenmaal je berichtregels (of iets anders dus) hebt gevonden dan maak je een nieuwe regel aan: als het bericht van de account met de bepaalde naam afkomstig is>verplaatsen naar een bepaalde map. En als account dan die gmail opgeven en als map de map die je als gmail-postvak-in wil gebruiken. Berichtregels (outlook express) is zelfde als 'regels en waarschuwingen' in outlook 2003
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...