Ga naar inhoud

Welk ADSL beschikbaar


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, Op het gebied van Adsl-aansluitingen ben ik een behoorlijke NOOB en heb dus een vraag. Over een paar maanden gaan wij verhuizen naar een nieuwe woning en ik wil daar graag Adsl hebben (gebruik nu nog een gewone inbelverbinding, :oops: ) Nu weet ik bijvoorbeeld dat ik sowieso Adsl van KPN kan nemen,[b:aaf9482323] [b]maar kun je dan ook voor andere (lees: snellere/goedkopere) providers kiezen[/b:aaf9482323]? [/b]Zo las ik op dit forum o.a. iets over Speedling. Heb zo snel niet mogelijkheid om te googelen, aangezien ik hier op mijn werk geen open internetverbinding heb.
Link naar reactie
[quote:7ee1b58848="Rand Al'Thor"]Dank je. Ga ik zeker doen wanneer ik thuis ben. Het is dus niet automatisch zo, dat wanneer er adsl beschikbaar is, je ook uit alle aanbieders kunt kiezen?[/quote:7ee1b58848]Nee, niet alle providers zijn door heel het land beschikbaar. Ik ben tenminste een tijd terug bezig geweest voor iemand een ADSL abonnement uit te zoeken. Zijn keuze was in zijn straat niet beschikbaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...