Ga naar inhoud

Na install @home, pc traag en verbinding traag...


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:dfcd9a9b84="gerben"]Probeer tcp optimizer eens, of anders de registry patches verder op de pagina. Gaf bij mijn @home verbinding duidelijk verbetering tov. standaard instellingen. http://www.speedguide.net/downloads.php[/quote:dfcd9a9b84] Hiermee kun je veel instellingen maken. Is er ook een soort standaardinstelling? Het probleem met de pc is dat als ik een pagina opvraag de pc ook even niet te bedienen is, ofwel vastloopt. Je ziet op de router ook geen activiteit. Speedtest wijst uit: down: 936kb up: 233kb Ik heb bij @home Familie aangevraagd en krijg nu 2 maanden voor 35 euri internet, misschien dat dit een langzamere internet is? Ik heb ook al Spybot en Ad-Aware uitgevoerd en deze halen er ook al dingen uit. Helaas kan Spybot er steeds 5 zaken niet uithalen/verwijderen is hier iets aan te doen? Groeten Laurens
Link naar reactie
Ik gebruik Win Xp Pro. Ik heb inderdaad hitman geinstalleerd en uitgevoerd. Hier was de pc wel ff zoet mee. Heeft helaas weinig effect gehad op de snelheid van de pc. Ik kan me niet voorstellen dat dit het gevolg is van de @home install Maar het is echt sindsdien dat de pc traag is met prog en internet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...