Ga naar inhoud

Andere kleur letters voor hyperlink/emailadressen in OE


anoniem

Aanbevolen berichten

De letterkleur voor URL/emailadressen wordt standaard in donkerblauw weergegeven. i.v.m. mijn logo is mijn briefpapier donkerblauw. De hyperlinks zijn dan niet zichtbaar en deze moet ik dan telkens van kleur veranderen zodat ze zichtbaar worden. IS HET MOGELIJK OM DEZE KLEUR STANDAARD TE VERANDEREN IN BV. ZEEBLAUW? Windows XP SP2 en OE 6.0 Hartelijk dank
Link naar reactie
Beste Neuf, Ik kan alles veranderen, behalve de kleur van de URL/emailadres, deze blijft donkerblauw. Dit is mijn briefpapier: <HTML> <HEAD> <STYLE> BODY { font-family: Arial; font-size: 14pt; color: ffffff; margin-left: 20 px; margin-top: 330 px; background-position: top left; background-repeat: no-repeat; } </STYLE> </HEAD> <BODY background="Logo.jpg"> <BODY bgcolor="0000ff"> <BODY> </HTML>
Link naar reactie
verander <BODY bgcolor="0000ff"> in <BODY bgcolor="0000ff" link="#00FFFF"> of verander je style in het volgende: <STYLE> BODY { font-family: Arial; font-size: 14pt; color: ffffff; margin-left: 20 px; margin-top: 330 px; background-position: top left; background-repeat: no-repeat; } A { color: Aqua; } </STYLE>
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...