Ga naar inhoud

Bijlages wel op server, maar niet in Outlook Express


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds een poosje heb ik een raar probleem. Van het bedrijf waarmee ik werk kreeg ik altijd nieuwsbrieven met bijlagen (pdf, doc, ppt, etc) die naar veel anderen tegelijk verstuurd werden zonder problemen binnen. Maar sinds enkele maanden worden ze wel meegestuurd, maar krijg ik ze niet (zichtbaar) binnen. Het gekke is: als ik met webmail op de server kijk, staan de bijlagen wel bij het bericht en kan ik ze ook openen. Echter, na binnenhalen in Outlook Express kent het bericht geen bijlagen meer. Terwijl ze wél worden binnengehaald, want bij veel of grote bijlagen doet Outlook Express lang over het binnenhalen van het bericht. Maar de bekende paperclip komt niet tevoorschijn... Iemand enig iedee hoe dat kan?? Of herkent iemand het probleem? Ik heb een klein vermoeden dat het te maken heeft met een van de Windows XP updates in combinatie van mails met bijlagen die aan veel mensen tegelijk worden verstuurd via BCC. Iemand enig idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...