Ga naar inhoud

onveilige bijlagen


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 7 maanden later...
Gevonden: Klik op Start en op Uitvoeren. Typ het volgende in het vak Openen: regedit en klik op OK. Ga naar de volgende registersleutel: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security Klik op Nieuw in het menu Bewerken en klik vervolgens op Tekenreekswaarde. Typ de volgende naam voor de nieuwe waarde: Level1Remove Druk op ENTER. Klik met de rechtermuisknop op de nieuwe naam van de tekenreekswaarde en klik op Wijzigen. Typ de extensie van het bestandstype waar u met Outlook 2002 toegang tot wilt krijgen: .exe Als u meerdere bestandstypen wilt opgeven, gebruikt u de volgende notatie: .exe;.com Als u klaar bent, klikt u op OK. Sluit Register-editor af. Wanneer u Outlook start, zijn de in het register opgenomen bestandstypen beschikbaar. Dit is voor outlook 2002 (xp denk ik) maar werkt ook op andere versies van outlook. Wel eigen risico natuurlijk, en zorg voor een back-up van het register. Ik weet niet of het nodig is, maar misschien is het handig om die attachment opties te verwijderen alvoor je begint...
Link naar reactie
Ik heb gewoon [url=http://www.google.nl/search?hs=LmN&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl-NL%3Aofficial&q=onveilige+bijlagen+outlook+register&btnG=Zoeken&meta=]zo[/url] gezocht op [url=www.google.nl]google[/url], en dan ga je gewoon stuk voor stuk bij langs. Toevallig was nu de eerste hit raak, maar het kan ook wel voorkomen dat je pas bij de laaste hit vind wat je zoekt. Groet, Martijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...