Ga naar inhoud

Gmail invites voor alle belangstellenden


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    123

  • 2 weken later...
http://www.automatiseringgids.nl/news/default.asp?nwsId=28692: [quote:0988eaf4cb] Phishing bij GMail neemt toe Den Haag, 7.29 uur - Gebruikers van GMail, de e-maildienst van Google, worden in toenemende mate het slachtoffer van phishing. Er zijn nog niet zoveel abonnees op deze elektronische postdienst en de bedenkers van de oplichterij hopen daar hun voordeel mee te doen. De gebruikers van GMail krijgen namelijk een berichtje in hun postbus, wat zogenaamd afkomstig is van "het GMail team". In het mailtje wordt de mensen een aanbod gedaan, waarbij zij vrienden en bekenden mogen introduceren in GMail. Gezien de grote belangstelling voor zo'n mailaccount (vooral in de VS) is de kans groot dan mensen op het aanbod zullen ingaan. Dat kunnen ze beter niet doen, want ze dienen hun accountgegevens door te zenden. De ontvanger van die informatie kan het mailaccount vervolgens kapen en gebruik gaan maken van de opslagcapaciteit van 1 gigabyte die bij het account hoort. (Richard Keijzer) [/quote:0988eaf4cb] Nog invites te verdelen....???
Link naar reactie
indien intresse, ik heb ook nog vier acounts die ik kan missen, mail gewoon effe naar rombaut@gmail.com met de vermelding dat het voor een acountje is en dat je van computertotaal bent. tuurlijk , ik ben ook niet verlegen voor een grapje en voor wat hoort wat, dus je moet er iets bijzenden, speelt geen rol wat, de eerste vier krijgen een acount van me. groeten en veel plezier dermee
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...