Ga naar inhoud

Gmail invites voor alle belangstellenden


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    123

[quote:858bbed0b3="antrix"]Niet allemaal over mij heen vallen maar wat hebben jullie met dat gmail het lijkt mij een soort [b:858bbed0b3]veredelde[/b:858bbed0b3] hotmail of zie ik dat verkeerd[/quote:858bbed0b3] pffuuu wat bedoel je daar mee, gmail is zo speciaal omdat je 1 gib. aan ruimte bij het email adres zit en je alleen een account kunt krijgen als je wordt uitgenodigt door iemand
Link naar reactie
[quote:ed329a8e67="Querrie"][quote:ed329a8e67="antrix"]Niet allemaal over mij heen vallen maar wat hebben jullie met dat gmail het lijkt mij een soort [b:ed329a8e67]veredelde[/b:ed329a8e67] hotmail of zie ik dat verkeerd[/quote:ed329a8e67] pffuuu wat bedoel je daar mee, gmail is zo speciaal omdat je 1 gib. aan ruimte bij het email adres zit en je alleen een account kunt krijgen als je wordt uitgenodigt door iemand[/quote:ed329a8e67] Okee je krijgt 1 gig aan ruimte en wat heb je daar dan aan, en dat je door iemand wordt uitgenodigd zie ik ook geen voordelen in maar dat is mijn mening als jij er blij mee bent prima
Link naar reactie
[quote:862203ca4d="Querrie"][quote:862203ca4d="antrix"]Niet allemaal over mij heen vallen maar wat hebben jullie met dat gmail het lijkt mij een soort [b:862203ca4d]veredelde[/b:862203ca4d] hotmail of zie ik dat verkeerd[/quote:862203ca4d] pffuuu wat bedoel je daar mee, gmail is zo speciaal omdat je 1 gib. aan ruimte bij het email adres zit en je alleen een account kunt krijgen als je wordt uitgenodigt door iemand[/quote:862203ca4d]Fout. Er bestaan nog services die 1 Gb aanbieden, zoals Lycos en Walla. Je kan enkel een account krijgen door uitnodiging omdat het nog in de beta fase zit. Zodra het uit de beta komt krijgt iedereen toegang, zoals bij Hotmail.
Link naar reactie
[quote:db65728790]Niet allemaal over mij heen vallen maar wat hebben jullie met dat gmail het lijkt mij een soort veredelde hotmail of zie ik dat verkeerd[/quote:db65728790]Hotmail en gmail svp voortaan niet meer in 1 zin uitspreken :wink: gmail is hotmail, maar dan vele malen sneller, gebruikersvriendelijker, meer opslagruimte, betere spamftilers en gmail klinkt gewoon cooler dan hotmail. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...