Ga naar inhoud

Incredimail --> Outlook Express


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem, op een moment van geestelijke inzinking ben ik zo dom geweest om Incredimail te installeren. Na 1 maand van problemen heb ik besloten weer over te stappen op het oude en vertrouwde Outlook Express. Maar nu doet het volgende probleem zich voor. Ik heb nog mijn oude Inbox.dbx, die heb ik toen geïmporteerd in Incredimail maar dit programma slaat alles op als Inbox.imm. Deze mails kan ik dus niet importeren in Outlook Express. Bestaat er een mogelijkheid uit Incredimail toch nog in Outlook Express te importeren. Ik hoop dat jullie de oplossing weten! Groeten Peter
Link naar reactie
Helaas, dat gaat niet direct. Je kan de mailtjes die nog van Incredimail zijn (als je dat programma nog op de schijf hebt staan), doorsturen naar je mailaccount en dan in OE weer ophalen, of de mailtjes in Incredimail selecteren en dan met rechtermuisklik doorsturen als attachment naar je e-mailadres. Wellicht dat Incredimail een exportformaat heeft, dat OE ook aankan. Check.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...