Ga naar inhoud

ADSL en tegelijk switchen van ISDN naar Analoog


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi. Nieuwjaarsdag bij mijn broer gezeten die momenteel over ISDN inbelt bij Hetnet. Hij wil via HCCNet ADSL nemen, wat 'per februari / maart' kan volgens de postcodecheck. Prima dus. Alleen tijdens de aanvraag lees ik dan: [i:58b612cd8d]Let op: Indien je ADSL wilt op een analoge lijn en je hebt op dit moment ISDN dan dien je eerst je lijn om te zetten naar analoog. Je kunt op het moment dat je de eerste factuur hebt ontvangen (van de analoge lijn) een aanvraag indienen voor ADSL. [/i:58b612cd8d] Ik vind dit nogal wat. Je moet dus eerst ISDN terug laten schakelen naar Analoog, wat denk ik al snel enkele weken zal duren, dan moet je wachten tot je een eerste rekening krijgt van de analoge telefoonlijn en dan pas mag je ADSL aanvragen! En voor die periode dat je Analoog moet inbellen, moet je dan ook nog eens apart op zoek naar een analoog modem. Iemand ervaring met het nemen/aanvragen van ADSL terwijl hij ook van ISDN terug wil naar Analoog? Moet het echt zo strikt volgens de regel zoals hier genoemd of kan het ook anders? mvrgroet Edmond
Link naar reactie
Ik heb het gedaan. Kost 45 euro. Als het goed is krijg ik mijn pakket volgende week (xs4all 8) ). Bij mij stond dat verhaal er helemaal niet. Er stond bij mij bij analoog en isdn iets van 'in januari wordt uw centrale geschikt gemaakt voor adsl of is het leverbaar oid'. Ik heb isdn opgezegd in november. Omdat ik wilde voorkomen dat het proces faalde omdat iemand z'n werk niet op tijd deed. (en er toen een aanbieding was) 2 weken later ongeveer na mijn aanvraag was ik omgezet. Zit nu te 56k'en. Heb na de aanvraag gelijk xs4all besteld. Ik heb van beide (KPN en xs4all) nooit een opmerking gehad dat ik eerst een analoge factuur moest hebben om adsl aan te vragen. Ik vind het heel raar dat jullie dat wel krijgen (op kpnadsl.nl). KPN doet wel vaker rare fratsen :cry: Misschien is dit een nieuwe van ze. Anders bel je KPN toch op ? Of wacht 's ! Lees je dat bij HCCnet ? If so, dan neem je toch gewoon een andere isp ? Kwam vorige week nog 2 andere aardige isp's tegen : http://www.fiberworld.nl/indexadsl.html https://services.nl.demon.net/xdsl/ Suc6.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...