Ga naar inhoud

Meer adressen in Outlook 2002


anoniem

Aanbevolen berichten

Hadieforummers, Sinds kort ben ik aan het expirimenteren met Outlook 2002. (normaal werk ik met Outlook Express 6) Ik ben twee problemen tegengekomen. 1 In OE6 kan ik met berichtregels aangeven dat een mailtje met "xyz" in het AAN vak niet van de server gedownload moet worden. Deze regel kan ik in Outlook 2002 niet vinden. Is die regel goed verstopt of bestaat die niet? 2 In OE6 kan ik verschillende sub adressen van dezelfde mailserver downloaden. Bijv. 12@mijndomein.nl, 13@mijndomein.nl en 14@mijndomein.nl. Hierbij komen die mails van dezelfde mailserver met hetzelfde inlognaam- en wachtwoord. OE6 maakt voor ieder account opnieuw verbinding met de mailserver. Met berichtregels laat ik 12, 13 en 14 in hun eigen mappen sorteren. Als ik hetzelfde in Outlook 2002 probeer, dan weigert Outlook dit. Outlook maakt contact met het eerste account en voor de andere vraagt ie om een wachtwoord in te geven. Na het opnieuw ingeven kan hij nog steeds geen contact met server maken. Ondertussen haalt ie wel alle mails binnen die er zijn en plaatst alles in het standaard Postvak In. Alleen na een handmatige opdracht worden de verschillende mails (volgens de berichtregels) in de daartoe aangewezen mappen geplaatst. Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt Aad
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...