Ga naar inhoud

AlphaMega Hosting


anoniem

Aanbevolen berichten

Geen ervaring, maar: Elke host die dit als feature noemt wordt ik een beetje argwanend van: [i:56805fa65f] Javascript. Het is mogelijk om in dit pakket met Javascript te werken. Het is een programmeertaal die geavanceerdere webpagina's kan maken. Dit is iets voor gevorderden. [/i:56805fa65f] verder vind ik ze prijzig. t.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Ik ben eigenlijk ook benieuwd of iemand ervaring hiermee heeft, aangezien de website enkel één groot aanmeldformulier is met veel reclame om te zorgen dat het aanmeldformulier wordt ingevuld. Ook die javascriptfeature vind ik een geweldig pluspunt om voor deze hoster te kiezen :wink: . Teacher, als ik het vergelijk met andere vind ik de prijs op zich niet duur en zelfs aan de goedkope kant. Ik ben heel snel een paar hostingswebsites langsgeweest, dus ik kan het compleet bij het verkeerde eind hebben :). Indien ik het verkeerd heb, kun jij enkel links posten van goedkopere hosters? Ik ben namelijk opzoek naar hosting met de volgende eigenschappen: - PHP4 (evt. ook ASP); - MySQL (liever SQLserver, maar in combinatie met PHP heb ik nog niet gezien bij een hoster. ben natuurlijk bereid om hiervoor meer te betalen) - min. 1Gb dataverkeer; - min. 25Mb (liever meer!); - meedere domeinnamen (omdat mijn klanten hun website compleet door mij willen laten doen, dus ook de hosting.); Teacher of anderen, hebben jullie toevallig ervaring met een goede hoster hiervoor?
Link naar reactie
Ik heb er verder ook geen ervaring mee maar persoonlijk vind ik alles een beetje amateuristisch overkomen. Wat ik hiermee precies bedoel is heel simpel. Alle "features" die ze bieden zou ik dus absoluut niet zo neer zetten maar mooi overzichtelijk in een tabel. Nog een voorbeeld is jij en je, potentiele klanten spreek hier absoluut nooit mee aan. En ook die zogenaamde referenties staan misschien wel heel erg leuk maar er is nergens een e-mail link te vinden naar die personen om het na te vragen. Een goede hosting provider is bijvoorbeeld de Heeg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...