anoniem Geplaatst: 9 januari 2002 Delen Geplaatst: 9 januari 2002 Omdat ik vrij vaak mijn systeem vervang, moet ik steeds backups maken. Dat doe ik natuurlijk van eigen documenten die gewoon in c:documenten staan, maar informatie als emails, contacts enz. slaat windows 'zelf' op/stopt het weg. Met Outlook Express is er de mogelijkheid mappen op te slaan in een te wijzigen directory (Archief), zodat mijn mails automatisch in c:documentenmail opgeslagen worden. Maar kan dit ook met Outlook (2000)?En dan bedoel ik niet de archiveringsfunctie of het maken van exports, maar een permanente werkdirectory.Heel erg bedankt ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 Bij het aanmaken van een nieuw profiel kun je aangeven waar de outlook pst-file komt te staan. Bij mijn weten is dat het enige moment dat je het op een normale kunt doen.WimS Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Verplaats die pst-file gewoon naar de plaats waar je hem hebben wilt. Als je daarna outlook opstart klaagt hij dat hij de pst-file niet kan vinden. Je mag vervolgens zelf aanwijzen waar hij staat. Daarna onthoudt outlook dat.Jan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen