Ga naar inhoud

ftp naar windows verkenner


Aanbevolen berichten

Ik maak mijn website in Dreamweaver. Daarna ga ik via ftp naar mijn website en dan kan ik bij Pagina kiezen om de website in Verkenner te openen. Dan kan ik alles wat ik naar mijn website wil overzetten gewoon kopiëren. Nu opeens kan Explorer dat niet meer. In vs 8 kreeg ik de melding dat openen in Verkenner niet mogelijk was en nu heb ik vs 10 gedownload, maar hier reageert IE niet op de melding. Dat kan op twee manieren, namelijk via 'Pagina' of via Alt + Beeld en dan kiezen voor FTP site in Windows Verkenner openen. Op beide mogelijkheden volgt geen reactie. Vorige week ging alles nog normaal. Ik heb wel een back-up teruggezet, maar met deze back-up werkte alles ook goed, anders had ik geen back-up gemaakt. Weet iemand raad? Ik kan niet met FTP overweg en ik weet nu dus niet hoe ik nieuwe foto's moet uploaden. www.xx-xy.nl Gerda
Link naar reactie
Je kunt overwegen om Netdrive te installeren. Die maakt van je ftp site een lokale schijf met een letter, je kunt die gewoon kiezen, bijv S. Dan kun je in Dreamweaver in het vervolg alles nadat het klaar is zo overzetten naar S.... Ik denk dat het te doen is anders even : http://www.google.nl/search?hl=nl&q=handleidingnetdrve#hl=nl&q=handleiding+netdrive&spell=1&sa=X&ei=OUKuUeKHKIyVhQeltIHQCw&ved=0CCsQvwUoAA&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47244034,d.ZG4&fp=4ce2a4f6a006a33b&biw=1280&bih=607
Link naar reactie
Maar met Internet Explorer en Pagina in Windows verkenner weergeven ging het gewoon. Ik zie de FTP site wel maar ik kan er niets meer opzetten. Kan het te maken hebben met beveiligingscetificaten of zo? Nog steeds wordt het advies op internet gegeven. Er moet dus bij mij iets aan de hand zijn. Gerda
Link naar reactie
Dat heb ik ook geprobeerd. Maar dat werkte niet. Ik heb uiteindelijk een back-up teruggezet van een datum waarop alles nog wel werkte. Dat is nu dus in orde. Maar ik kreeg wel een melding dat er twee registerfouten waren. Maar daarvoor ga ik naar een ander onderwerp. Maar bedankt voor het meedenken. Gerda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...