Ga naar inhoud

nog een probleem phpbb


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een probleem phpbb wanneer ik mijn backup wil terug zetten krijg ik de volgende error: Error importing backup file DEBUG MODE SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near ' wat betekent dit en wat kan ik eraan doen verder heb ik nog een ander probleem; hiervoor kan je best eens een kijkje nemen op [url]www.neerhofforum.ht.st[/url] al miijn icoontjes zijn verdwenen en al mijn links wijzen naar de harde schijf??? help me even aub de steves
Link naar reactie
[quote:2f8a6547fd="de steves"]SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near ' [/quote:2f8a6547fd] Ergens in je backup zit er dus iets fout (bijv. een string waarde bevat een enkele quote die niet ge-escaped is of een sql statement wordt te vroeg afgebroken). En dat wordt dus zoeken naar de spreekwoordelijke speld in de hooiberg, nu maar hopen dat de hooiberg niet te groot is en de speld niet te klein. Een paar zaken die hierbij kunnen helpen zijn: 1. Een editor met syntax highlighting. Kijk uit naar een onverwachte omslag in kleuren. Ergens wordt een string te vroeg afgesloten (of juist niet afgesloten) en dat betekent waarschijnlijk dat in de daarop volgende regels SQL keywords ineens kleuren als een string. 2. Knip het script op in kleinere stukken en voer deze los uit. Zo kan je de plek waar het fout gaat vaak makkelijker ontdekken. [quote:2f8a6547fd="de steves"]verder heb ik nog een ander probleem; hiervoor kan je best eens een kijkje nemen op [url]www.neerhofforum.ht.st[/url] al miijn icoontjes zijn verdwenen en al mijn links wijzen naar de harde schijf??? [/quote:2f8a6547fd] Heb je toevallig iets fout ingesteld in het configuratiescherm of in de config file? Probeer anders eens het forum opnieuw te installeren (wanneer je je backup probleem verholpen hebt natuurlijk).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...