Ga naar inhoud

Bios start niet goed op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn laptop Packard bell start niet goed meer op, Hij komt zelfs niet met het bios scherm. Na lang en vaak aan en uit zetten wil het wel eens lukken dat hij het doet. kan dan ook in de bios wijzigingen aan brengen. heb bios weer op default gezet. na doorstarten start windows vista normaal op en kan ik van al mijn programma's gebruik maken, Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen??? Herman Wennemers
Link naar reactie
Mogelijk is het met de bios niets aan de hand, maar is je systeem in de loop der tijd, vervuilt geraakt, Windows heeft de nadelige gewoonte, om van zowat elke handeling, surfgeschiedenis, tijdelijke bestanden, ofwel van alles en nog wat, een kopie te maken, om daar vervolgens niets meer mee te doen. Al die kleine bestandjes vormen uiteindelijk een hele boel. En moet je pc zich steeds weer door die overtollige data rommel worstelen om op te kunnen starten. Tijd om de bezem door je systeem te halen. . Suggestie : http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/ccleaner-pc-opruimen-schoonmaken
Link naar reactie
Hetgeen je zelf kunt doen is b.v. de voedings adapter eens controleren op juiste werking (even een andere aansluiten). Anders is er mogelijk iets hardware matig niet in orde: kan een los contactje inwendig zijn maar ook ernstiger, mogeljk enkel door een expert voor dit apparaat (de fabrikant) te vinden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...