anoniem Geplaatst: 9 januari 2002 Delen Geplaatst: 9 januari 2002 Werkt .htacces ook op een Windows 2000 server? Dit omdat mijn .htacces files het op een Apache server wel deden, maar nu ik alles op een prive servertje heb staan willen ze het niet meer doen. :smile: :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2002 Nee dat werkt niet, tenminste, als je IIS van Microsoft gebruikt...Als je Apache weer installeerd (dat werkt ook onder Windows), kan je ze wel weer gebruiken.------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2002 quote:Originally posted by Bill Gates: Nee dat werkt niet, tenminste, als je IIS van Microsoft gebruikt...Als je Apache weer installeerd (dat werkt ook onder Windows), kan je ze wel weer gebruiken.Bedankt voor het snelle antwoorden. Het is inderdaad IIS van Microsoft, Het programma zelf zit leuk in elkaar, alleen jammer van .htacces dus. Ik ga er geen Apache bovenop zetten omdat de server van een vriend van mij is. Dan moet ik toch even op zoek gaan naar een oplossing. Ik denk dat ik die gauw gevonden zal hebben.MzzL's :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2002 quote:Originally posted by Dilbert: Ik denk dat ik die gauw gevonden zal hebben. :smile:------------------ Shit happens, maar trap dr vooral nie in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 quote:Originally posted by Dilbert: Nee, ik ga niet naar De Heeg. :grin: :wink:t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 quote:Originally posted by teacher: Bill! Bannen die gast!! :grin: :wink:t. :grin: :grin: :grin: to teacher :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 Trouwens, ik heb mijn .htacces probleem opgelost met een mooi PHP security script, deze werkt ook goed.MzzL's :wink:------------------ http://www.roy.h3.to [This message has been edited by Dilbert (edited 10-01-2002).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 Nee, ik ga niet naar De Heeg. Ik heb nu GRATIS alles wat ik wil hebben. (HTML, PHP, PERL, MYSQL enz)Ik kan tot ongeveer 2 GIGABYTE bestanden uploaden. Niet dat ik aan zoveel toekom, maar het gaat om het idee. :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen