Ga naar inhoud

Newbie SQL vraag


Aanbevolen berichten

Ik ben sinds een dag of twee een beetje aan het spelen met SQL. Ik heb nu een gastenboek draaien en ( installscript voor tables) In phpadmin geeft hij 4 table's aan. Dit werkt allemaal prima.

Nu heb ik een ander script dat ook werkt met SQL. Ik heb een database ***** kan ik dan ook deze zonder problemen instaleren.

Met andere woorden kan ik meerder scripts laten werken in de database ***** als er andere table's voor gebruikt worden.

------------------ "Als je fouten hebt gemaakt.....,is er altijd een nieuwe kans voor je. Je kunt op elk moment opnieuw beginnen, want wat we 'falen' noemen, is niet het vallen, maar het blijven liggen"

Link naar reactie
Bedankt voor de snelle en simpele reacties.

Ik dacht dat als ik het nieuwe install.php script zou gebruiken mischien de database overschreven werd, maar hij maakt dus gewoon nieuwe table's aan toch...

Ietwat onzeker typje :smile:

------------------ "Als je fouten hebt gemaakt.....,is er altijd een nieuwe kans voor je. Je kunt op elk moment opnieuw beginnen, want wat we 'falen' noemen, is niet het vallen, maar het blijven liggen"

[This message has been edited by koekie (edited 03-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...