anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Ik ben sinds een dag of twee een beetje aan het spelen met SQL. Ik heb nu een gastenboek draaien en ( installscript voor tables) In phpadmin geeft hij 4 table's aan. Dit werkt allemaal prima.Nu heb ik een ander script dat ook werkt met SQL. Ik heb een database ***** kan ik dan ook deze zonder problemen instaleren.Met andere woorden kan ik meerder scripts laten werken in de database ***** als er andere table's voor gebruikt worden.------------------ "Als je fouten hebt gemaakt.....,is er altijd een nieuwe kans voor je. Je kunt op elk moment opnieuw beginnen, want wat we 'falen' noemen, is niet het vallen, maar het blijven liggen" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Ja hoor.Lekker kort, maar wel helder :wink:------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vind ik wat ver gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Waarom niet?Het kan alleen onoverzichtelijk worden als heelveel tabellen in één database hebt. :smile:------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Bedankt voor de snelle en simpele reacties.Ik dacht dat als ik het nieuwe install.php script zou gebruiken mischien de database overschreven werd, maar hij maakt dus gewoon nieuwe table's aan toch...Ietwat onzeker typje :smile: ------------------ "Als je fouten hebt gemaakt.....,is er altijd een nieuwe kans voor je. Je kunt op elk moment opnieuw beginnen, want wat we 'falen' noemen, is niet het vallen, maar het blijven liggen"[This message has been edited by koekie (edited 03-01-2002).] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen