Ga naar inhoud

Verschil in browser


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een eigen website gemaakt en heb een probleempje tussen de verschillende browsers. De stijl van de site is aangemaakt in CSS, en onderstaande figuren tonen het probleem. Ik heb de site getest in Firefox en hierin is hij goed, in IE en Safari en sommige andere browsers niet. Het gaat over de uitlijning van de menu. Kan iemand mij helpen aub? Safari & IE [img:cfc6b74e01]http://www.kebru-photography.be/Errors%20Forum/safari%20-%20IE.JPG[/img:cfc6b74e01] Firefox [img:cfc6b74e01]http://www.kebru-photography.be/Errors%20Forum/Firefox.JPG[/img:cfc6b74e01] CSS code van de menu: #menu { float: left; width: 1200px; height: 64px; background-image: url(images/menu.jpg); } #menu1 { width: 1200px; height:43px; float:left; margin-left:0px; border:none; } #menu1 ul { font-family:Verdana, Geneva, sans-serif; list-style-type:none; padding-top:11px; padding-bottom:12px; padding-left:120px; background-image:url(images/menu_normal.jpg); background-repeat:repeat-x; } #menu1 ul li { display: inline; background-image:url(images/menu_normal.jpg); background-repeat:repeat-x; /* for IE5 and IE6 */ } #menu1 ul li a { color: #ffffff; font-size: 14px; text-decoration:none; padding-top:13px; padding-bottom:12px; padding-left:35px; padding-right:35px; background-image:url(images/menu_normal.jpg); background-repeat:repeat-x; height:43px; } #menu1 ul li a:link, #menu1 a:visited { color: #ffffff; } #menu1 ul li a:hover { color: #FFFFFF; background-image:url(images/menu_hover.jpg); background-repeat:repeat-x; } #menu1 ul li a#current { color: #FFFFFF; background-image:url(images/menu_hover.jpg); background-repeat:repeat-x; } ALVAST BEDANKT!!
Link naar reactie
De afbeeldingen zijn niet zichtbaar. Wellicht kloppen de links niet? Misschien is het beter als je gewoon een link plaatst. Dan kunnen we zelf in de diverse browsers kijken, en dan kunnen we ook meteen de hele context zien. Met alleen de CSS code is het lastig om er iets van te zeggen, omdat ik ook graag wil zien hoe de HTML in elkaar zit die de CSS gebruikt, en de overige CSS code, waar wellicht iets in de weg zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...