Ga naar inhoud

Hallo, mijn mini laptop doet het niet meer door de regen . Wat nu?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik had hem geprongelijk buiten laten staan, en toen heb ik hem snel binnen gehaald ( hij stond ongeveer 5 minuten in de barstende regen) toen ik hem had binnen gehaald heb ik hem afgedroogd en daarna aangezet, hij sprong even aan maar sprong naar 1 seconden al weer uit... Toen heb ik er een uur niks meer aan gedaan en brandde er 2 lichtjes... En nu doet die het niet meer... Wat moet ik nu doen
Link naar reactie
Ik mag zeggen dat je niet erg slim bezig bent geweest om hem zo snel weer aan te zetten, water loopt overal in en droogt niet in 1 uur. Breng hem naar een goede reparateur en hoop er het beste van. Mij lijkt dat hij niet te repareren valt omdat sommige delen van je moederbord zijn beschadigt door kortsluiting. Een nieuw moederbord plaatsen is meestal te duur.
Link naar reactie
Batterij meteen uit de laptop halen zodat er geen spanning meer op staat. Je mag de laptop nooit direct aanzetten, als hij nat is geworden,.................. maar ja dat is nu mosterd na de maaltijd. maak indien mogelijk de laptop open zodat alle vocht eruit kan, (als je garantie erop had, dan is die met het nat worden toch al ongeldig geworden). Leen de haarföhn (droger) van je vriendin, zus, buurvrouw of zo....en droog met lauwe warme lucht, dus geen hete lucht, dus afstand houden op het binnenwerk van je laptop, en voorzichtig goed het binnenwerk ofwel de elektronica in.de laptop drogen. Laptop weer sluiten..........accu van de laptop weer aansluiten, en op hoop van zegen..........aanzetten. Sterkte......succes.....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...