Ga naar inhoud

Van gmail naar outlook?


Aanbevolen berichten

Ik zag een mooi stuk in de laatste computer totaal met de kop ''van gmail naar outlook.com''. De import functie is handig alleen in de gmail account heb ik mijn website emailadres toegevoegd. Zo heb ik bijvoorbeeld voor een website het email adres info@mijnwebsite.nl toegevoegd en vanuit hier stuur en ontvangen klanten van mij mail. Niet vanuit het aangemaakte standaard gmail adres. Indien ik dus de importfunctie gebruik kun je vanuit outlook dus weer alleen versturen vanuit websitenaam@gmail.com ipv de eigen gemaakt email info@websitenaam.nl. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch ook vanuit outlook kan versturen vanuit info@websitenaam.nl ipv websitenaam@gmail.com. Ik zag een groot voordeel in alle emailaccount bij elkaar in outlook, maar dit lijkt niet zo te zijn aangezien je niet met het juiste emailadres kan versturen. In je gmail account ben je gebonden aan max 5 emailadressen, ik dacht als ik alles doorstuur naar outlook dan is er geen max en heb je 1 portaal waar alles vanuit verstuurd. Dit lijkt niet te werken of is hier een simpele oplossing voor zodat je toch gewoon vanuit eigen emailadressen kan versturen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...