Ga naar inhoud

[site check] Site over Star Trek - warpcore.tk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:6b84b04a3e="LGoosens"][quote:6b84b04a3e="BelgiumBoy_007"]Ik ben wel bereid om je een phpBB forum te laten hosten op mijn server. Dan wordt het link naar je forum iets van www.bartnet.be/warpcore/index.php. Wel 1 voorwaarde: Geen avatars laten uploaden (dan gebruikt het teveel webruimte), maar ik heb een collectie van meer dan 1000 avatars die je mag gebruiken dan. Laat maar iets weten ...[/quote:6b84b04a3e] Dat is erg aardig, ik zal erover nadenken. Maar ik w8 eerst nog even tot ze op 8bit.nl klaar zijn met hun werkzaamheden, die kennelijk problemen moeten gaan oplossen, dus ja.... Ik laat het wel weten als ik er een beetje over heb naged8, want het kost jou ook veel ruimte uiteraard. Groeten van Lennart Goosens.[/quote:6b84b04a3e]Gewoon even ter informatie, ik zal binnenkort (het hangt van de snelheid van de betaling af) veranderen van firma wat mijn hosting betreft. Ik zal dan 10 Gb tot mijn beschikking hebben. Ik denk niet dat je forum hosten dan enig probleem qua webruimte kan vormen :wink: Ook zal je dan waarschijnlijk iets krijgen van www.warpcore.bartnet.be of www.warpcore.bartnet.com. Laat maar iets weten als je geïnteresseerd bent...
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:95c8ee87a5="Mrs.Birdlover"]Ik zie de crew van captain janeway bij Deep space nine en the next generation :o[/quote:95c8ee87a5] Oeps.... :o Zie je, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest (had geen idee dat ie weer geopend was), en ook het werk aan de site heeft enige tijd stilgelegen. Ik ben intussen ook 2 weken op vakantie geweest en ik ben eigenlijk pas net sinds eergisteren weer druk bezig met mijn site en een poll, een quiz, en een forum. En BelgiumBoy_007, moet je eens kijken op [url]http://www.8bit.nl[/url] en klik dan op registreren. Wat denk jij ervan? Ik heb met ze geë-maild en ze zeggen dat ze hun server binnen een week moeten vervangen en dat ze druk in onderhandeling zijn met hosting-bedrijven. Nu zat ik te denken: als jij toch 10 GB ruimte hebt, (ben je al van hosting-bedrijf veranderd?) dan lijkt het mij toch best goed mogelijk om mijn forum te hosten. 8Bit stelt slechts één limiet: het maximum aantal topics is 300. Als jij meer topics toelaat (of misschien toch de upload van avatars? :roll: ) dan ga ik per direct naar jou toe. Uiteraard wordt je dan genoemd op de website, ik heb zelfs al een leuk plaatje en zo met "Join the Forum, Talk about Star Trek with others" ([url]http://home.tiscali.nl/goosens/warpcore/en/[/url]), en ik ga een pagina maken waar wordt gelinkt naar het forum dus ik zit eigenlijk wel te springen! Als je nog steeds mijn forum wilt hosten, zou ik dat graag horen. In dat geval wilde ik graag weten: installeer jij dat dan of maak je gewoon een account voor me aan waarmee ik toegang heb tot de map waarin het komen moet en kan ik het dan zelf installeren? Het laatste lijtk mij het beste, zie je, want ik ben wel zo iemand die alles een keer zelf wil doen! :wink: Ik hoor het nog wel van je. Groeten van Lennart Goosens.
Link naar reactie
Dat soort dingen kan je beter via mail of PB regelen. Star Trek. Altijd leuk. Maar toevallig zijn er al een paar sites met dezelfde aanblik, natuurlijk meteen te herkennen maar misschien is iets nieuws ook wel leuk ;) Verder heb ik nu geen tijd om alles te bekijken [begonnen met m'n studie Sterrenkunde] maar het valt me op dat veel plaatjes en links het niet doen, als je dat eerst ff oplost :)
Link naar reactie
[quote:a81b330b6a="stefanpack"]Dat soort dingen kan je beter via mail of PB regelen. Star Trek. Altijd leuk. Maar toevallig zijn er al een paar sites met dezelfde aanblik, natuurlijk meteen te herkennen maar misschien is iets nieuws ook wel leuk ;) Verder heb ik nu geen tijd om alles te bekijken [begonnen met m'n studie Sterrenkunde] maar het valt me op dat veel plaatjes en links het niet doen, als je dat eerst ff oplost :)[/quote:a81b330b6a] Als je het hebt over de Nederlandse versie, dan doet in principe alleen de home-pagina het. Dat komt omdat een heleboel dingen nog moeten worden geüpload. En uiteraard ben ik daar nu al druk mee bezig. Maar dingen zoals een forum, een teller, een poll en een quiz zijn daar nu dus toch wel tussen gekomen. Ik ben dus druk bezig met de code en dan komt de vertaling wel. 8) En over de aanblik: het LCARS-design begint weer een beetje uit te raken. En ik ben nou eenmaal iets te veel fan van deze interface om hem niet te gebruiken op mijn site. :P Groeten van Lennart Goosens. :P :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...