Ga naar inhoud

CSS list image


anoniem

Aanbevolen berichten

Heren en dames, Bij deze mijn vraag. Ik gebruik een klein plaatje als list image bij een "ul" stukje van de code [code:1:0275189e78]ul { list-style-type: none; list-style-position: outside; list-style-image: url(/used_images/bal.gif); text-indent: -1pt; }[/code:1:0275189e78] In dreambeaver zie ik hem wel staan. Echter bij het previewen dmv IE of mozilla zie ik hem niet. iemand suggesties?
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:94721102ba="D'acide"]Hmm, net alles geupped naar mijn domein. Hier werkt t ook niet. zie [url]www.planetdust.nl[/url] Dit is trouwens geen sitecheck. site is nog lang niet klaar. tis puur een test betreffende list items. zoals jullie zien op de site staan er gewoon de standaard bullets voor de links.[/quote:94721102ba] [edit] het werkt hoor![/edit]
Link naar reactie
Als ik CSS21 zo lees ( http://www.w3.org/TR/CSS21/generate.html#lists ) moet je het volgens mij op de LI zetten, dus zoiets:[code:1:f3a878ddb2]ul#nav li{ list-style:circle outside url(/img); }[/code:1:f3a878ddb2]Je kunt het beste dus zowel een list-style-type als list-style-image declareren, voor het geval het plaatje niet gevonden kan worden ;-). Dan weet je iig of het werkt of niet en hebben mensen die geen plaatjes aan hebben staan iets om op terug te vallen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...