Ga naar inhoud

[sitecheck] www.java-games.be.tt


anoniem

Aanbevolen berichten

Je maakt meteen al een heel aantal fouten: Je begint met toevoegen aan favo's / instellen startpagina. Geloof me, niemand gebruikt dat, ooit. En het lijkt arrogant te denken dat mensen jouw pagina als startpagina willen hebben. Het ronde hoekje tussen blauw en geel is lelijk afgewerkt en bevat witte beeldpunten.meteen met toevoegen favorieten / instellen startpagina. Geloof me, niemand gebruikt die functies, ooit. Het lijkt ook behoorlijk arrogant te denken dat mensen jouw site als startpagina willen En laat gebruikers in godsnaam nou gewoon gebruik maken van hun muis. Your code is not all that. Tip 1: Leer HTML Tip 2: Leer CSS Les: Leer code en opmaak uit elkaar houden en begrijp waar je mee bezig bent, want als ik naast je zou zitten met een uitdraai van je code zou je me niet kunnen vertellen wat waar gebeurt. dit ziet er niet uit: [code:1:34d395684c]<TR> <TD vAlign=bottom align=left width="100%" bgColor=#071c59 height=1> <p align="center"><font color="#FFCC00" size="1" face="Arial">© 2004 Java-games.be.tt database (Sybren Wartna)</font></p> </TD> </TR>[/code:1:34d395684c] Laatste opmerking: Gebruik geen microsoft icoontjes. Naast intellectueel beeldrecht issues is het gewoon ook een beetje lame (mijn mening).
Link naar reactie
het is nogal irriterend. Als je naar bepaalde dingen wilt kijken dan druk je op rechter muisknop gebeurt er niks ook geen melding of wat dan ook. En ten 2de waarom zou je het beveiliogen op die manier. Het heeft toch geen nut dan kan je nog beter een encrypter gebruiken. http://www.devilsheaven.veugerweb.com/encrypter.htm mzzl 8)
Link naar reactie
Vraagje: is het een prof site, of gewoon een site voor 'de leut' [waar men info kan vinden buiten de prof sites om]...? In dat geval vind ik hem iig prima. Mocht je op een andere doelgroep doelen, dan gelden bovenstaande argumenten voor een deel. Trek je niet teveel aan van de code-hoeren hier hoor, ze hebben wel recht van spreken, en hebben zelfs gelijk, maar dat neemt niet weg dat andere wegen ook naar Rome leiden. Bovendien kun je altijd de grote sites [google is altijd een leuk voorbeeld] tevoorschijn halen als voorbeeld, werkt prima. :D Mijn persoonlijke opmerkingen: - de site is wat saaiig, doet niet echt spectaculair aan [terwijl Java games juist wel spectaculair gebracht dienen te worden imho, het zijn immers games] - de afwerking laat te wensen over [pixel hell] - home link zit niet onder het 'logo' [de woorden 'java games'] - de site doet wat oudbollig aan - plz raak die frames kwijt, het heeft meer nadelen dan voordelen + de site is redelijk overzichtelijk + de kleurcombo is prima [al is hij verkeerd gebruikt] + ga zo door!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...