Ga naar inhoud

Sitecheck Herbarom.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ga binnenkort de website [url]www.herbarom.nl[/url] vernieuwen. Ik zou alleen graag willen weten, wat jullie vinden van de huidige site. Zijn er dingen die er juist wel heel goed uitzien, of zijn er pagina's die er zo snel mogelijk vanaf moeten? Ik heb zelf al wel een aantal uitbreidingen in gedachten, en wil de site ook een wat professionelere uitstraling gaan geven. Wat vinden jullie trouwens van het huidige kleurgebruik? Alvast bedankt, [i:b14f013197]DeltaTwoZero[/i:b14f013197]
Link naar reactie
Pop-up blokker uit moeten zetten om er bij te komen, erg onhandig. Verder, als je op de site zit (na de kleine pop-up), waar is dan het hoofd-menu gebleven? hoe kom ik bijvoorbeeld van 'ons verhaal' naar 'bestellen' zonder het venster te sluiten en in de swf opnieuw te kiezen? Waarom is bij het swf stukje de cursor overal alsof er geklikt kan worden, terwijl dat niet zo is?
Link naar reactie
[quote:82f53d282b="DeltaTwoZero"]Die popup's en het ontbreken van een goede navigatie vond ik zelf ook al de grootste struikelblokken. Gelukkig heb ik de huidige site niet gemaakt, dus hoop ik binnenkort een wat meer crossbrowser toegankelijke site te kunnen presenteren. In ieder geval bedankt voor jullie reacties.[/quote:82f53d282b]Maar waarom laat je hem dan checken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...