Ga naar inhoud

[sitecheck] geefomdewereld.nl


Aanbevolen berichten

[quote:3402dac8e0="De huismeester"] Dan hou je de bovenkant over om zelf een mooi logo voor te ontwerpen, b.v. een hand die de wereldbol vast hou op de achtergrond (zeer doorzichtig dus) en dan er overheen over de lengte van de tabel, [b:3402dac8e0]geef om de wereld.[/b:3402dac8e0]Dan kan je dat plaatje met die hand weghalen. En een bewegende banner ga ik even maken en mail ik wel even naar je.[/quote:3402dac8e0] helaas kan ik niet goed tekenen en dus ook niet het logo maken dat u voorstelde :cry: maar ik ga nu ff me krantewijkie doen maar je merkt het wel als ik weer thuis ben
Link naar reactie
  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik ben weer terug van me krantewijk(je :wink: )! :D (385 huizen poof) :evil: [edit]menu an de zijkant is af. nu nog een logo zien te maken :x . als er een webmaster is die dat wil doen.. graag (je krijgt een banner op mijn site en je komt bij sponsors te staan!)[/edit] [code:1:43b02b1f4a]yes ik ben medior![/code:1:43b02b1f4a]
Link naar reactie
Zeer netjes, alleen de target van mijn banner is verkeerd. Als ik op mijn banner druk, dan ben ik jou site ineens kwijt. En ik zou graag een logo willen maken voor je, alleen ik weet zelf ook niet hoe ik dat moet doen met zo'n doorzichtige achtergond, ik wil het zelf nl. ook op mijn site hebben. Heb je een banner van je eigen site, zoals linksbovenin bv. of iets anders met jouw naam. Want als ik die code gebruik dan krijg ik een banner van één of andere belmaatschappij. e-mail adres staat onder mijn bericht. Dan zet ik die banner op mijn partnerpagina, partner :wink: . Oh en gefeliciteerd medior een zeer mooie pagina. Oh ja Spoed e-mail ???? Die e-mail schiet echt niet sneller door mijn kabel hoor, dan die andere :D
Link naar reactie
ik lees de spoed mails eerder als de anderre mails :D ik ga ff de target naar _blank veranderren banner? http://www.blitzzz.nl/banex/userbanners/1058951642-godwereld-1-1.gif (niet bewegend want heb momenteel geen software om een bewegende banner te maken) de code is een bannerexgane (fout geschreven) en hoe meer mensen er op klikken hoemeer clicks naar mij site p.s. je mag als je wilt ook wel mijn trafficbeamer code plaatsen hoor :wink: heb je trouwens toegevoegd op msn
Link naar reactie
[quote:0969290eb2="jochem van de weerthof"]wat vinden jullie van de lay-out van [url=http://www.geefomdewereld.nl/] geefomdewereld.nl[/url] p.s. je kan nog nergens op klikken wnat de rest is nog onder constructie! :oops: jochem van de weerthof :D[/quote:0969290eb2] Je zou een knop moeten maken met 'hypnotiserende kleuren', voor de fans onder ons. sorry hoor, maar ik krijg koppijn van die achtergrondkleur met dat onranje en dat rood
Link naar reactie
[quote:6ae4ebc107="De huismeester"][quote:6ae4ebc107="jochem van de weerthof"][offtopic]ik ga zo zwemmen in eindhoven en blijf de hele dag weg![/offtopic][/quote:6ae4ebc107] Hartstikke fijn, en ik maar keihard werken op de zaak. :-?[/quote:6ae4ebc107] neem een dagje vrij zouk zeggen :wink: :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...