Ga naar inhoud

[sitecheck] geefomdewereld.nl


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er staat een e teveel in je link, het adres is http://www.geefomdewereld.nl/ De lay-out op zich vind ik netjes, maar zoals jezelf al zeg er valt eigenlijk weinig te bekijken. Ik wordt wel verschrikkelijk zenuwewachtig van die bewegende lijntjes onder je menu. Dat lijdt erg af van je tekst, en dat is denk ik niet de bedoeling. Oh en wat staat er op de knop naast home?
Link naar reactie
ten eerste bedankt voor jullie reacties. ten 2e naast home staat: lstzg dat is: landelijke stichting tegen zinlooos geweld! ten 3e het ging mij ten eerste erom dat de layout er goed uit zat en daarna ging ik de rest er bij bouwen! p.s. heeft er toevallig iemand een alternatief voor die blauwe lijntjes?
Link naar reactie
oopsss :oops: ik heb de lay-out heel snel in elkaar gezet en dus ook snel de text getypt en ik gebruik de hele dag msn en daar maakt het nix uit om fout te typen en dat neem ik automatisch over. (moet je me verslagen voor school is bekijken :wink: ) ik ga de text op de knoppen wat makkelijker te lezen maken alleen ik vraag me af waarom iedereen tegen blauw is..
Link naar reactie
oke ik zal het blauwe wat afzwakken. [finished] ik maak de knop text arial narrow. [finished] ga iets anders verzinnen voor de lijntjes. (jullie mogen ook mee verzinnen hoor :wink: ) en zie daarna wel verder om de wijzigingen te zien: leeg eerst je tijdelijke internet bestanden! en klik dan op vernieuwen! [[bij ie explorer]]
Link naar reactie
is er iemand die mij kan zeggen waardoor ik buitelandse bezoekers heb? ik heb me niet bij zoekmachines aangemeld dus snap er nix van. zie volgende: [url=http://xl.topstat.com/nl/xl/show.php?account=2147483276/]topstat[/url] statistieken: Top 25 land van herkomst land procent aantal Nederland 78.26 % 18 Belgie 4.35 % 1 VS organisaties 4.35 % 1 Canada 4.35 % 1 bij [url=http://www.belstat.nl/viewstat.asp?UserID=godwereld/]belstat[/url] bij de laatste 20 bezoekers een paar buitelanders. [url=http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=1&id=2454022/]nedstat[/url] statistieken: Land van herkomst 1. Nederland 35 87.5 % 2. Zwitserland 2 5.0 % 3. Duitsland 1 2.5 % 4. Canada 1 2.5 % 5. België 1 2.5 % Totaal 40 100.0 %
Link naar reactie
klik [url=http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=4&id=2275652] hier [/url] Dat is nedstat van mijn site, ik hou dat ook in de gaten, dan zie ik b.v. ineens een oostenrijker op mijn site, maar dan zie ik ook dat hij gezocht heb op google.at met steekwoorden foto+partner. Op partner wordt niet gereageerd bij mij maar op foto wel, en dan zie je dat ik bij google op de eerste pagina staat. Dus die persoon is gewoon per ongeluk op mijn site gekomen.
Link naar reactie
maar bij mij staat er niks over een zoekmachine. maar ik bedenk me opeens dat ik de trafficbeamercode alvast op me site had gezet :oops: dus daar komuh die buitelandse bezoekers waarschijnlijk vandaan :oops: maar ehhh weet je mischien een alternatief voor de bewegende lijntjes. jochem (bedankt voor alle reactie)
Link naar reactie
Ik zou die bewegende lijntjes weghalen, ik zou de knop met andere banner weghalen, en de banner van amnesty en van zinloos geweld automatisch laten rouleren. Centreer ook je menu bovenin, want rechts heb je nou meer ruimte over als links. Maar voor die bewegende lijntjes zou ik niks anders terug zetten, hoogstens de banners die automatisch rouleren, want het aandachtspunt moet op deze site toch bij amnesty en stichting zinloos geweld liggen, denk ik.
Link naar reactie
ik zal allereerst de banner proberen te laten rouleren. als dat werkt gaat het lijntje weg. over de knoppen was ik zelf ook nog niet helemaal tevreden ik ga kijken hoe ik die het beste kan indelen. maar ik wil ook nog ergens mijn sponsors zetten maar wat is het slimst een pop- under gebruiken of helemaal onderaan de pagina.
Link naar reactie
[quote:2314033d72]banners laten rouleren.[/quote:2314033d72] finished [quote:2314033d72]het lijntje weghalen.[/quote:2314033d72] finished [quote:2314033d72]buttons verplaatsen[/quote:2314033d72] finished [quote:2314033d72]sponsor lijst maken[/quote:2314033d72] finished [quote:2314033d72]logo toevoegen bij flashmenu[/quote:2314033d72] finished [i:2314033d72][b:2314033d72]wat nog meer?[/b:2314033d72][/i:2314033d72]
Link naar reactie
ik heb wat aan de kleuren veranderd. ik hoop dat ik no gwat suggesties krijg om het wat mooier te maken! en ik wil graag dat de site er een beetje grafisch uitziet. ik wil dit creëren met flah maar ik kan "helaas" niet de hele site in flash doen. ik kan bijvoorbeeld de linkse balk in de 2e tabel vanaf boven met flash maken en dan het er grafisch uit laten zien maar hoe doe ik dat
Link naar reactie
mijn belstat statistieken: Top 15 Pagina's Pagina's % Default Page 98.15% c:\windows\temp\frontpage 1.85% dus waarschijnlijk heeft iemand mijn website op zijn harde schijf gezet (ik werk zelf niet met frontpage) waarom zou iemand dit doen? als het om te rippen is is mijn lay-out blijkbaar mooi :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...