Ga naar inhoud

[sitecheck] geefomdewereld.nl


Aanbevolen berichten

Je ziet momenteel paarse menuknoppen op een blauwe achtergrond, en daarachter een groene achtergrond. Dan heb je ook nog eens witte tekstblokken. Ik zou de kleuren iets meer op elkaar aanpassen en maximaal 3 kleuren gebruiken, dit maakt je website rustiger, één geheel waardoor het fijner en makkelijker lezen wordt.
Link naar reactie
  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:929ca71ff3]anderre kleur knoppen[/quote:929ca71ff3] Juist, Kijk even hoe het staat als je dat blauw gebruikt van geef om de wereld. En frontpage ben ik, ik ben momenteel op de zaak en heb niks anders hier, ik wou even een voorbeeldje maken met andere kleuren. Maar je heb het al veranderd.
Link naar reactie
Vind die knoppen nu niet erg mooi.. Door die grote knoppen word ik helemaal afgeleid. Ik zou het eerder proberen door de knoppen weg te laten en de menu links gewone links te maken die een hovertje hebben. Misschien maakt dit het geheel wat rustgevender. De witte vlakken vind ik niet echt mooi. Er bestaan ook [url=http://www.colormatch.dk/]sites[/url] waar je een kleuren combinatie voor je site kan maken. Ik zou dan minstens 3 verschillende kleuren gebruiken. werk het verder uit.. succes :D
Link naar reactie
[quote:8d158ed3fb="De huismeester"]Er staat er ééntje in het bovenste frame, maat 468 bij 60 (standaart maat) Als je een andere maat wil of/en een andere kleur, dan moet je dat even zeggen dan maak ik gauw even een andere in psp.[/quote:8d158ed3fb] ik vind het formaat goed! maar heb je niet toevallig een bewegende? wat vind je van me menu zoals die nu is?
Link naar reactie
Menu is goed, alleen dat zou ik aan de linkerkant zetten naast welkom en nieuws. Dan hou je de bovenkant over om zelf een mooi logo voor te ontwerpen, b.v. een hand die de wereldbol vast hou op de achtergrond (zeer doorzichtig dus) en dan er overheen over de lengte van de tabel, [b:3684747af8]geef om de wereld.[/b:3684747af8]Dan kan je dat plaatje met die hand weghalen. En een bewegende banner ga ik even maken en mail ik wel even naar je.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...