Ga naar inhoud

Redirect script met een complicatie..


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit met een klein probleempje en ik kom er zelf niet echt uit. Ik heb een javascript nodig dat ten eerste bekijkt welke browser er gebruikt wordt en daarna verwijst naar de juiste versie van de website (nn of ie versie dus). Als er gebruik gemaakt wordt van Netscape wil ik dat er een brower venster met vaste breedte en hoogte wordt geopend (Bijv 550 x 400 px). Voor de explorer versie is dit niet nodig. Kan iemand me een beetje op weg helpen? Alvast bedankt.

[This message has been edited by wim kieft (edited 10-01-2002).]

[This message has been edited by wim kieft (edited 10-01-2002).]

[This message has been edited by wim kieft (edited 10-01-2002).]

Link naar reactie
Kan je dan niet eerst met functies werken? dat je eerst in een functie zet welke groote het beeld moet hebben, en weer een apparte functie die bekijkt welke browser je hebt, dan kan je volgens mij zo de browser op goeie groote openen, maar dan kom je in de buurt van javascript.

[This message has been edited by mispunt (edited 10-01-2002).]

[This message has been edited by mispunt (edited 10-01-2002).]

Link naar reactie
zoiets als dit: [code] <SCRIPT TYPE="text/javascript" LANGUAGE="JavaScript"> <!-- var IE = (navigator.userAgent.indexOf("MSIE") != -1) && !OP; var IE3 = navigator.userAgent.indexOf("MSIE 3") != -1; var IE4 = navigator.userAgent.indexOf("MSIE 4") != -1; var IE50 = navigator.userAgent.indexOf("MSIE 5.0") != -1; var IE55 = navigator.userAgent.indexOf("MSIE 5.5") != -1; var IE60 = navigator.userAgent.indexOf("MSIE 6.0") != -1;

var NN = (navigator.appName == "Netscape") && !OP; var NN2 = NN && MOZ2; var NN3 = NN && MOZ3; var NN4 = NN && MOZ4; var NN6 = NN && MOZ5;

//--> </SCRIPT>

<SCRIPT TYPE="text/javascript" LANGUAGE="JavaScript"> <!-- function browsertest() { if (ie != -1) { window.location.href="js-br1ea.htm"; } else if (nn != -1) { window.open("js-br1eb.htm" width=550 heigth=400); } else ..... } //--> </SCRIPT> [code] dit moet je in de hooftpagina zetten, en dan doet ie dit bijna automatisch, je zit nu wel in een verkeerd gebied.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...